خدمات و سرویس آسیاب صنعتی در بهارستان

Industrial mill-1
Industrial mill-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در سال شمسی مجسمه‌ای معروف به فرشته آزادی در میدان بهارستان نصب شد. این مجسمه با هزینه شخصی سردار اسعد بختیاری برای مجلس خریداری شده بود. مجسمه فرشته آزادی در این طرح در حال کشتن دیو است.بداد در زیر پای خود است. و در دست راست فرشته شمشیر و در دست چپ وی مشعلی از روشنایی قرار داشت. این مجسمه بعد از انقلاب ۵ مدتی با تغییر پوشش باقی بود و سپس از میدان بهارستان برداشته شد.

مجسمه برنزی رضاشاه در سال در مرکز میدان بهارستان بر پایه‌ای مزین به چهار ستون هخامنشی، روی صفحه‌ای نصب شد. در حوادث سال اولین مجسمه‌ای که در تهران سرنگون شد، مجسمه رضاشاه در میدان بهارستان بود. اما بعد از آن در سر جای خود قرار گرفت و تا سال ۵ برقرار بود. بعد از پیروزی انقلاب ۵ مجسمه رضاشاه از میدان بهارستان برداشته شد.

از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:


دستگاه های آسیاب صنعتی به یکی از وسایل مهم و ضروری آشپزخانه های صنعتی تبدیل شده اند. دستگاه آسیاب دستگاهی است. که به کمک آن می توان موادی مثل ادویه جات، مواد غذایی و گیاهان خشک شده را پودر و یا خرد کرد. در دستگاه آسیاب صنعتی خردکن های این دستگاه مهم ترین و اصلی ترین اجزای آن می باشند و خرد کن ها عمل چرخش تیغه ها برای خرد کردن و یا آرد کردن را بر عهده دارند. دستگاه های آسیاب غذایی دارای انواع مختلفی از جمله دستگاه آسیاب صنعتی دستی و آسیاب برقی می باشند. دستگاه های آسیاب صنعتی باهم تفاوت هایی مثل ابعاد و اندازه و اشکال و &#; دارند. و کاملا اتوماتیک طراحی شده اند. این دستگاه ها گرد و غباری زیادی تولید نمی کنند و از هدر رفتن محصولات جلوگیری میکنند. از دستگاه آسیاب صنعتی در کارخانه های غذایی و داروسازی برای ساخت داروهای پودری و قرص ها است.فاده می گردد.

در تاو صنعت شما می توانید انواع آسیاب های مختلف برای آسیاب دانه های گیاهی مانند سنجد زردچوبه و دانه های دیگر را به صورت مستقیم از تولید کننده ی این محصول خریداری کنید شرکت تاو صنعت یکی از شرکت هایی است. که برای محصولات خود گارانتی بسیار خوبی ارائه می کند شما می توانید محصولات این شرکت را با سال گارانتی و به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری کنید.

از آسیاب های صنعتی میتوان در عطاری ها ، رستوران ها ، داروسازی ها ، آشپزخانه ها و شرکت های تولید مواد غذایی و حتی منازل است.فاده نمود این دستگاه ها برای آسیاب انواع ادویه جات &#; قهوه &#; گیاهان و مواد دارویی &#; زردچوبه &#; زنجبیل &#; فلفل &#; غلات &#; سنجد با هسته و ..به کار میروند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر