فروش آسیاب صنعتی در بومهن

Industrial mill-1
Industrial mill-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.

یکی از چیزهایی که ما از سفر می‌خواهیم یافتن حس و حالی خوش است.. اغلب به دنبال تجربه‌ای هستیم که تمام خستگی‌هایمان را از تن بیرون کند. حال که متوجه شدیم بومهن کجاست، باید بگوییم این منطقه همان‌جایی است. که بسیاری دنبالش می‌گردند. قبل از همه چیز هوای خنک آن‌جا، برای ما فرصت فراموش کردن گرمای تابستان را فراهم می‌آورد. وجود جاذبه‌های تاریخی در روستاهای بومهن، لذتی چندین برابر را نصیب ما می‌کند و در آخر هم، تجربه طبیعت و دیدار از باغ‌ها و مزرعه‌ها هم نیازی به توضیح ندارد. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره می‌کنیم.


آسیاب های صنعتی در واحد هایی همچون آشپزخانه های صنعتی هتل ها رستوران ها و عطاری ها مورد است.فاده قرار می گیرد از این آسیاب ها برای توزیع مواد غذایی و غلاتی است.فاده می شود این آسیاب ها انواع مختلفی دارند مانند آسیاب های صنعتی رومیزی و آسیاب های صنعتی ایستاده، همچنین ظرفیت و قدرت های گوناگونی از این آسیاب ها وجود دارد سنجیدن قدرت این دستگاه ها و اینکه این دستگاه چه چیزهایی را می‌تواند آسیاب کند از جمله مسائل مهمی است. که در زمان خرید باید به آن بسیار دقت کنید برخی از آسیاب های صنعتی مخصوص آسیاب کردن دانه های سخت هستند و بعضی نیز دانه های کمی نرم تر را اسیاب می کنند مثلاً آسیاب های صنعتی وجود دارد که می توانند دانه‌های سنجد، زردچوبه و موارد سخت و سفت را نیز آسیاب کنند شما می توانید نمونه های آنها را در عطاری های شهر خود مشاهده کنید.

دستگاه های آسیاب صنعتی به یکی از وسایل مهم و ضروری آشپزخانه های صنعتی تبدیل شده اند. دستگاه آسیاب دستگاهی است. که به کمک آن می توان موادی مثل ادویه جات، مواد غذایی و گیاهان خشک شده را پودر و یا خرد کرد. در دستگاه آسیاب صنعتی خردکن های این دستگاه مهم ترین و اصلی ترین اجزای آن می باشند و خرد کن ها عمل چرخش تیغه ها برای خرد کردن و یا آرد کردن را بر عهده دارند. دستگاه های آسیاب غذایی دارای انواع مختلفی از جمله دستگاه آسیاب صنعتی دستی و آسیاب برقی می باشند. دستگاه های آسیاب صنعتی باهم تفاوت هایی مثل ابعاد و اندازه و اشکال و &#; دارند. و کاملا اتوماتیک طراحی شده اند. این دستگاه ها گرد و غباری زیادی تولید نمی کنند و از هدر رفتن محصولات جلوگیری میکنند. از دستگاه آسیاب صنعتی در کارخانه های غذایی و داروسازی برای ساخت داروهای پودری و قرص ها است.فاده می گردد.

از آسیاب های صنعتی میتوان در عطاری ها ، رستوران ها ، داروسازی ها ، آشپزخانه ها و شرکت های تولید مواد غذایی و حتی منازل است.فاده نمود این دستگاه ها برای آسیاب انواع ادویه جات &#; قهوه &#; گیاهان و مواد دارویی &#; زردچوبه &#; زنجبیل &#; فلفل &#; غلات &#; سنجد با هسته و ..به کار میروند.



( فروش ) های دیگر