فروش آسیاب صنعتی در رباط کریم

Industrial mill-1
Industrial mill-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


همچنین در حوالی بازارک معروف به چاله بازارک کارشناسان بر این باورند که روستا یا شهری در زیر خاک مدفون شده است. و با توجه به آثار متعدد باستانی که در سال و اواخر در حوالی رباط کریم از شش هزار سال قبل تا دوران قاجاریه بدست آمده نشان از قدمت بالای این شهر دارد.

این منطقه از هزاران سال قبل نیز از مراکز تمدن و زندگی بوده و محدوده سابق رباط کریم بیش از الی هکتار نبوده و خانه های روستایی در پیرامون کاروانسراها جای داشته است. و پس از اینکه رباط کریم تا حدودی گسترش یافت، دارای چهار دروازه گردید که به ترتیب به شمال، جنوب، مشرق و مغرب منتهی می شد به طوری که آثار دروازه غربی آن در نزدیکی امامزاده محمد تقی تا چندی پیش نیز به چشم می‌خورد. بعدها با توسعه شهر رباط کریم و احداث باغ های میوه این دروازه ها از بین رفت و خیابان ها و کوچه های فراوانی احداث گردید و رباط کریم امروزی شکل گرفت.

برای تهیه یخ در فصول بهار و تابستان از چند قرن گذشته در برخی از مناطق کشور انبارها و کارگاه‌های یخ ابداع و ساخته می‌شد تا یخ مورد نیاز ساکنین این مناطق از این طریق تأمین شود. این انبارهای یخی بصورت مخروطی شکل و همانند یک کله قند از خشت و گل با ارتفاع تا متر ساخته می‌شد. در فصل زمستان در داخل چاله بزرگ به وجود آمده، آب را رها نموده و سپس ورودی و کلیه محفظه‌های آن‌ها بطور کامل مسدود می‌شد و به تدریج با فرا رسیدن فصول بهار و تابستان و گرم شدن هوا یخ‌های قطور تولید شده در یخچال مورد است.فاده قرار می‌گرفت.


اگر در گذشته است.فاده از محصولات آسیاب شده کمی تحقیق کنیم این امر از اهمیت آسیاب کردن مواد غذایی مختلف برای انسان ها را نشان می دهد اگر چه شکل و شاید نوع آسیاب در زمان‌های گذشته بسیار متفاوت بود و مردم از آسیاب‌های بادی، آسیاب های آبی و آسیاب های سنگی است.فاده می‌کردند اما به صورت کلی می‌توان گفت همواره آسیاب کردن مواد غذایی یکی از مهمترین و کاربردی ترین موارد برای انسان‌ها بوده است..

آسیاب های عطاری از جمله آسیاب هایی هستند که بیشترین کاربرد را دارند این آسیاب ها در حال حاضر به صورت برقی و با ظرفیت موتور های مختلف تولید می شوند که حجم و اندازه مخزن آنها نیز با یکدیگر متفاوت است. نکته دیگری که در رابطه با این آسیاب ها وجود دارد آن است. که این دستگاه ها در انواع مدل‌های است.یل، چدن و موارد اینچنینی تولید می شوند.

برای تعویض کردن تیغه های قدیمی دستگاه آسیاب در اولین قدم باید دو شاخ را پریز برق خارج کنید. تا در زمان جا به جا کردن تیغه ها دچار برق گرفتگی نشوید. و بعد یک میله به اندازه سانتی متر به طور عمود در داخل مخزن دستگاه به صورت پشت بر عقربه های ساعت قرار می دهید. و سپس یک ضربه ای را به وسط میله وارد می کنید طوری که تیغه چند بار بچرخد. و این کار را چند دور تکرار می کنید. تا تیغه های قدیمی در بیایند. برای نصب تیغه های جدید دستگاه باید تیغه ها را در جای اصلی خود نصب کنید. و به کمک دست تا حدی که ممکن است. تیغه ها را به سمت عقربه های ساعت بچرخانید. و سپس درب دستگاه را می بندید.  دستگاه آسیاب را روشن می کنید تا از محکم بودن تیغه ها اطمینان کسب کنید.



( فروش ) های دیگر