فروش آسیاب صنعتی در رودهن

Industrial mill-1
Industrial mill-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قدمت رودهن به سال پیش برمی‌گردد. زمانی‌که آذری زبانان اهل ارومیه، تصمیم گرفتند به این دره‌ سرسبز و خوش آب و هوا مهاجرت کنند. بنابراین گویش اصلی مردم رودهن آذری است. ولی در برخی از روستاها و شهر آبعلی مردم به زبان مازندرانی هم صحبت می‌کنند.

کمپ محمد داغی فضای سرسبزی در یکی از بالاترین نقاط شهر رودهن است.، به همین دلیل به آن بام رودهن نیز می‌گویند. در بام رودهن می‌توانید چشم‌اندازی از کل شهر داشته باشید و حتی شهرهای اطراف مثل پردیس و بومهن را نیز از آن بالا تماشا کنید. هوای پاک این نقطه از شهر در کنار امکانات رفاهی مانند کافه، رستوران، آلاچیق و فضاهای اختصاصی، گردشگران بسیاری را به آن جا می‌کشاند.

بخش شمالی رودهن که با است.ان مازندران هم‌جوار است.، منطقه‌ای ییلاقی به حساب می‌آید و زمستان‌های پربارشی را پشت سر می‌گذارد. به طور کلی رودهن منطقه‌ای خوش آب‌و‌هوا محسوب می‌شود و هوای آن برخلاف شهر تهران در اغلب روزهای سال پاک و تمیز است..


این دستگاه ها به طور گسترده از آنجایی که از نامشان نیز مشخص است. در آسیاب کردن مواد غذایی کاربرد بسیاری دارند شما می توانید نمونه هایی از این دستگاهها را در کارخانجات تولید انواع ذرت، گندم و جو پیدا کنید همچنین این دستگاه ها در عطاریها، آجیل فروشی ها و حتی شرکت‌های داروسازی نیز کاربرد بسیار دارد.

با خرید دستگاه های میوه خشک کن محصولات کشاورزی رو به سبزی و میوه خشک تبدیل کنین و کسب درآمد کنین. برای خرید این دستگاه از تخفیف جشنواره پاییزه اسوه بهره ببرید. کافیه با ما تماس بگیرید؛ ما از صفر تا راه اندازی کسب و کار شما در کنار شما هستیم

آسیاب های صنعتی می‌توانند در عطاری ها، رستورانها، داروسازیها، آشپزخانه‌ها، شرکتهای بزرگ تولید مواد غذایی و حتی در منازل مورد است.فاده قرار بگیرد و انواع ادویه جات، قهوه، گیاهان و مواد دارویی، زردچوبه، زنجبیل، فلفل، غلات، سنجد یا هسته های مختلف ماننده خرما را آسیاب کنند.



( فروش ) های دیگر