خدمات و سرویس آسیاب صنعتی در شهر جدید اندیشه

Industrial mill-1
Industrial mill-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

و اما فاز چهار، منطقه خانه های ویلایی البته با قیمتی کمتر از ویلاهای فاز سه است. و همینطور خانه های سازمانی که چند سال از عمر آنها می گذرد و تقریبا به تعادل قیمت رسیده اند و شاید برای سرمایه گذاران بخش مسکن چندان مناسب نباشند.

ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.


امروزه شرکت ها کارگاه های زیادی در حال تولید محصولات مختلفی در زمینه آسیاب هستند شرکت تاو صنعت که یکی از تولیدکنندگان صنعت آسیاب است. محصولات مختلفی از جمله آسیاب عطاری، دستگاه های روغن گیر، آسیاب های خانگی و دستگاه های کره گیری را تولید میکند.

برای تعویض کردن تیغه های قدیمی دستگاه آسیاب در اولین قدم باید دو شاخ را پریز برق خارج کنید. تا در زمان جا به جا کردن تیغه ها دچار برق گرفتگی نشوید. و بعد یک میله به اندازه سانتی متر به طور عمود در داخل مخزن دستگاه به صورت پشت بر عقربه های ساعت قرار می دهید. و سپس یک ضربه ای را به وسط میله وارد می کنید طوری که تیغه چند بار بچرخد. و این کار را چند دور تکرار می کنید. تا تیغه های قدیمی در بیایند. برای نصب تیغه های جدید دستگاه باید تیغه ها را در جای اصلی خود نصب کنید. و به کمک دست تا حدی که ممکن است. تیغه ها را به سمت عقربه های ساعت بچرخانید. و سپس درب دستگاه را می بندید.  دستگاه آسیاب را روشن می کنید تا از محکم بودن تیغه ها اطمینان کسب کنید.

آسیاب های صنعتی می‌توانند در عطاری ها، رستورانها، داروسازیها، آشپزخانه‌ها، شرکتهای بزرگ تولید مواد غذایی و حتی در منازل مورد است.فاده قرار بگیرد و انواع ادویه جات، قهوه، گیاهان و مواد دارویی، زردچوبه، زنجبیل، فلفل، غلات، سنجد یا هسته های مختلف ماننده خرما را آسیاب کنند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر