خدمات و سرویس آسیاب صنعتی در شهرک صنعتی فیروزکوه

Industrial mill-1
Industrial mill-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک صنعتی فیروزکوه طرح های صنعتی قابل واگذاری واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: تهران مساحت کل شهرک(هکتار): مساحت فاز عملیاتی(هکتار): . مساحت صنعتی(هکتار): تعداد قراردادهای منعقده: مساحت واگذار شده(هکتار): تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: فاصله ها فاصله تا فرودگاه: کیلومتر فاصله تا راه آهن: کیلومتر فاصله تا مرکزاستان: کیلومتر فاصله تا نزدیکترین شهرستان: کیلومتر فاصله تا گمرک: کیلومتر فاصله تا نزدیکترین بندر: کیلومتر امکانات آب: دارد برق: دارد تلفن: دارد گاز: دارد دسترسی اینترنت (بدون نیاز به گرفتن پیش شماره): دارد تصفیه خانه فاضلاب: دارد پست فشار قوی: دارد اطلاعات تماس مدیر شهرک صنعتی: تلفن: - دورنگار: آدرس شهرک صنعتی: واقع در محور تهران- فيروزكوه ؛ كيلومتر بعد از شهر فيروزكوه در فاصله كيلومتري شهر تهران ميباشد

شهر صنعتی فیروزکوه در است.ان تهران و شهرستان تهران واق شده است. .که از مساحت کل ۵ هکتار برخوردار است..قراردادهای منعقد شده و واحدهای صنعتی این شهرک واحد است. که این واحد به بهره برداری رسیده اند. لازم به ذکر است. که طرح در شهرک صنعتی فیروزکوه در حال ساخت است.

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.


از آسیاب های صنعتی میتوان در عطاری ها ، رستوران ها ، داروسازی ها ، آشپزخانه ها و شرکت های تولید مواد غذایی و حتی منازل است.فاده نمود این دستگاه ها برای آسیاب انواع ادویه جات &#; قهوه &#; گیاهان و مواد دارویی &#; زردچوبه &#; زنجبیل &#; فلفل &#; غلات &#; سنجد با هسته و ..به کار میروند.

امروزه شرکت ها کارگاه های زیادی در حال تولید محصولات مختلفی در زمینه آسیاب هستند شرکت تاو صنعت که یکی از تولیدکنندگان صنعت آسیاب است. محصولات مختلفی از جمله آسیاب عطاری، دستگاه های روغن گیر، آسیاب های خانگی و دستگاه های کره گیری را تولید میکند.

در تاو صنعت شما می توانید انواع آسیاب های مختلف برای آسیاب دانه های گیاهی مانند سنجد زردچوبه و دانه های دیگر را به صورت مستقیم از تولید کننده ی این محصول خریداری کنید شرکت تاو صنعت یکی از شرکت هایی است. که برای محصولات خود گارانتی بسیار خوبی ارائه می کند شما می توانید محصولات این شرکت را با سال گارانتی و به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری کنید.



( خدمات و سرویس ) های دیگر