خدمات و سرویس آسیاب صنعتی در قرچک

Industrial mill-1
Industrial mill-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قدمت قرچک با است.ناد به‌ تپه‌های باستانی فردیس و کوره پزخانه‌ی موجود در اطراف این شهرستان به شش هزار سال قبل از میلاد تخمین زده می‌شود. در کیلومتری قرچک در روستای پردیس آثاری از عصر آهن کشف شده است.. تپه‌ای شش هزار ساله که مامن ساخت‌ ابزارهای متمدن و زندگی گروهی بوده است.. سفال‌های زیبا در کنار کوره‌های تولید سفال، چرخ سفالگری که با شاخ حیوانات ساخته شده و گورستان عصر آهن در این تپه به چشم می‌خورد. این تپه جز آثار به ثبت رسیده ملی نیز می‌باشد. تپه میل پوئینک در روستای پوئینک قرچک نیز به ثبت فهرست آثار ملی رسیده و قدمت آن به دوران سلجوقیان باز می‌گردد.

همچنین، در قرچک تهران می توان به مسجدها و حسینیه های مختلفی دسترسی داشت. والدینی که بچه های کوچک دارند، نباید نگران ثبت نام مدرسه های آن ها در محله های مختلف قرچک باشند. زیرا قرچک تهران دارای مدرسه های متنوع دخترانه و پسرانه است..

یکی از دلایل رشد جمعیت در قرچک علاوه بر نزدیکی به تهران و پایین‌تر بودن قیمت مسکن، خاک مرغوب این شهرستان است.. در سال‌هایی که تهران در امر شهرک سازی و ساخت و ساز، گوی رقابت را از سایر شهرهای ایران می‌ربود، نیاز به آجرهای فشاری و مصالح ساختمانی بیش از بیش احساس می‌شد. قرچک با داشتن خاک مناسب و کوره پزخانه‌ها میزبان کارگران فصلی از سرتاسر کشور شد. به طوری که اقوام مختلف كرد، آذری و ترك، عرب، بلوچ، شمالی، خراسانی و افغان (مهاجران افغانستان) در این شهر زندگی جدیدی را آغاز نمودند.


در ابتدا باید توجه شما خوانندگان عزیز را به این نکته جلب کنیم که عنوان « آسیاب صنعتی » تنها اشاره به است.فاده از دستگاه آسیاب برای صنایع بزرگ ندارد چرا که شما به عنوان یک است.فاده کننده با توجه به برآورد صحیح از میزان فروش محصولات خود ممکن است. تمایل به است.فاده از انواع مُدل های آسیاب صنعتی داشته باشید. این دستگاه به راحتی برآورده کننده بسیاری از نیازهای مراکز تولیدی، صنایع غذایی و دارویی، فروشندگان محصولات آسیاب شده و حتی خانم های خانه دار و علاقمندان به آشپزی، قنادی و عطاری میباشد. در زیر به مهم ترین ویژگی ها و مشخصات فیزیکی دستگاه های

در تاو صنعت شما می توانید انواع آسیاب های مختلف برای آسیاب دانه های گیاهی مانند سنجد زردچوبه و دانه های دیگر را به صورت مستقیم از تولید کننده ی این محصول خریداری کنید شرکت تاو صنعت یکی از شرکت هایی است. که برای محصولات خود گارانتی بسیار خوبی ارائه می کند شما می توانید محصولات این شرکت را با سال گارانتی و به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری کنید.

برای تعویض کردن تیغه های قدیمی دستگاه آسیاب در اولین قدم باید دو شاخ را پریز برق خارج کنید. تا در زمان جا به جا کردن تیغه ها دچار برق گرفتگی نشوید. و بعد یک میله به اندازه سانتی متر به طور عمود در داخل مخزن دستگاه به صورت پشت بر عقربه های ساعت قرار می دهید. و سپس یک ضربه ای را به وسط میله وارد می کنید طوری که تیغه چند بار بچرخد. و این کار را چند دور تکرار می کنید. تا تیغه های قدیمی در بیایند. برای نصب تیغه های جدید دستگاه باید تیغه ها را در جای اصلی خود نصب کنید. و به کمک دست تا حدی که ممکن است. تیغه ها را به سمت عقربه های ساعت بچرخانید. و سپس درب دستگاه را می بندید.  دستگاه آسیاب را روشن می کنید تا از محکم بودن تیغه ها اطمینان کسب کنید.



( خدمات و سرویس ) های دیگر