فروش آسیاب صنعتی در ناحیه صنعتی بیجین ری

Industrial mill-1
Industrial mill-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


اگر در گذشته است.فاده از محصولات آسیاب شده کمی تحقیق کنیم این امر از اهمیت آسیاب کردن مواد غذایی مختلف برای انسان ها را نشان می دهد اگر چه شکل و شاید نوع آسیاب در زمان‌های گذشته بسیار متفاوت بود و مردم از آسیاب‌های بادی، آسیاب های آبی و آسیاب های سنگی است.فاده می‌کردند اما به صورت کلی می‌توان گفت همواره آسیاب کردن مواد غذایی یکی از مهمترین و کاربردی ترین موارد برای انسان‌ها بوده است..

دستگاه های آسیاب صنعتی به یکی از وسایل مهم و ضروری آشپزخانه های صنعتی تبدیل شده اند. دستگاه آسیاب دستگاهی است. که به کمک آن می توان موادی مثل ادویه جات، مواد غذایی و گیاهان خشک شده را پودر و یا خرد کرد. در دستگاه آسیاب صنعتی خردکن های این دستگاه مهم ترین و اصلی ترین اجزای آن می باشند و خرد کن ها عمل چرخش تیغه ها برای خرد کردن و یا آرد کردن را بر عهده دارند. دستگاه های آسیاب غذایی دارای انواع مختلفی از جمله دستگاه آسیاب صنعتی دستی و آسیاب برقی می باشند. دستگاه های آسیاب صنعتی باهم تفاوت هایی مثل ابعاد و اندازه و اشکال و &#; دارند. و کاملا اتوماتیک طراحی شده اند. این دستگاه ها گرد و غباری زیادی تولید نمی کنند و از هدر رفتن محصولات جلوگیری میکنند. از دستگاه آسیاب صنعتی در کارخانه های غذایی و داروسازی برای ساخت داروهای پودری و قرص ها است.فاده می گردد.

آسیاب های صنعتی می‌توانند در عطاری ها، رستورانها، داروسازیها، آشپزخانه‌ها، شرکتهای بزرگ تولید مواد غذایی و حتی در منازل مورد است.فاده قرار بگیرد و انواع ادویه جات، قهوه، گیاهان و مواد دارویی، زردچوبه، زنجبیل، فلفل، غلات، سنجد یا هسته های مختلف ماننده خرما را آسیاب کنند.



( فروش ) های دیگر