خدمات و سرویس آسیاب صنعتی در پردیس

Industrial mill-1
Industrial mill-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


من نزدیک به سه سال هست که منزلم رو در خیابان نیروی هوایی تهران فروختم و یه آپارتمان خوب در فاز پردیس خریدم محل کارم تهرانه و هر روز میرم و برمیگردم از هواش و خلوتیش راضیم و از امکاناتش که روز بروز بهتر میشه و از مردمان خوبش اگر قصد خرید دارید عجله کنید چون من فکر میکنم تا چند وقته دیگه کسی نمیتونه دیگه به این راحتی خرید کنه

همانند فاز ، این فاز هم دارای خانه‌های ویلایی و آپارتمانه. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید خانه در این فاز و محبوبیت بیشترش نسبت به سایر فازهای پردیس (به دلیل وجود امکانات شهری) هزینه‌ی خرید خانه در فاز پردیس هم نسبتا بیشتره.

فرمانداری شهر پردیس، ادارۀ مخابرات، ادارۀ گاز، ثبت اسناد و املاک، ادارۀ پست، کمیته امداد، ادارۀ فنی و حرفه‌ای، شورای اسلامی، ادارۀ کتابخانه‌های عمومی، بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، ادارۀ تعاون و کار و رفاه اجتماعی، ادارۀ فرهنگ و ارشاد، ادارۀ منابع طبیعی، ادارۀ امور مالیاتی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ادارۀ صنعت و معدن و تجارت، سازمان حمل نقل، پارک فناوری پردیس، آموزش و پرورش، دانشگاه پبام نور، دانشگاه آزاد، پلیس راهور، کلانتری، ادارۀ ورزش و جوانان، دادگستری و...


آسیاب های صنعتی در واحد هایی همچون آشپزخانه های صنعتی هتل ها رستوران ها و عطاری ها مورد است.فاده قرار می گیرد از این آسیاب ها برای توزیع مواد غذایی و غلاتی است.فاده می شود این آسیاب ها انواع مختلفی دارند مانند آسیاب های صنعتی رومیزی و آسیاب های صنعتی ایستاده، همچنین ظرفیت و قدرت های گوناگونی از این آسیاب ها وجود دارد سنجیدن قدرت این دستگاه ها و اینکه این دستگاه چه چیزهایی را می‌تواند آسیاب کند از جمله مسائل مهمی است. که در زمان خرید باید به آن بسیار دقت کنید برخی از آسیاب های صنعتی مخصوص آسیاب کردن دانه های سخت هستند و بعضی نیز دانه های کمی نرم تر را اسیاب می کنند مثلاً آسیاب های صنعتی وجود دارد که می توانند دانه‌های سنجد، زردچوبه و موارد سخت و سفت را نیز آسیاب کنند شما می توانید نمونه های آنها را در عطاری های شهر خود مشاهده کنید.

این دستگاه ها به طور گسترده از آنجایی که از نامشان نیز مشخص است. در آسیاب کردن مواد غذایی کاربرد بسیاری دارند شما می توانید نمونه هایی از این دستگاهها را در کارخانجات تولید انواع ذرت، گندم و جو پیدا کنید همچنین این دستگاه ها در عطاریها، آجیل فروشی ها و حتی شرکت‌های داروسازی نیز کاربرد بسیار دارد.

آسیاب های عطاری از جمله آسیاب هایی هستند که بیشترین کاربرد را دارند این آسیاب ها در حال حاضر به صورت برقی و با ظرفیت موتور های مختلف تولید می شوند که حجم و اندازه مخزن آنها نیز با یکدیگر متفاوت است. نکته دیگری که در رابطه با این آسیاب ها وجود دارد آن است. که این دستگاه ها در انواع مدل‌های است.یل، چدن و موارد اینچنینی تولید می شوند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر