تولید و ساخت آمونیوم بای فلوراید در اسلامشهر

Ammonium bifluoride-1
Ammonium bifluoride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در گذشته، اسلام شهر یکی از روستاهای شهر ری بود و نام آن روستای قاسم آباد شاهی بود. در زمان قاچار اسلامشهر بعنوان منزل گاه اردویی همایونی بوده است. و به ان قاسم آباد خالصه گفته میشد. از نظر قدمت، پیداشدن بقایای پایه های پل بر روی رودخانه حصارک پایین، و همچنین آثار باستانی مدفون شده در تپه هایی که در مجاورت آن قرار دارد، نشان از اهمیت تاریخی این منطقه دارد.

یکی از ویژگی‌های تاریخی این شهرستان اختلاط فرهنگی و دینی است.، از مهم‌ترین مستندات این گفته وجود قبرستان ارامنه در شهرستان در کمربندی شهر است. که قدمتی چند ده ساله داشته و امروز نیز مراجعین فراوانی دارد، از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، از همه فرهنگ‌ها، گروه‌هایی در این شهرستان سکنی دارند.

  قدمت: دوره قاجاریه &#; دیوارچینه های بلندی برای ایجاد سایه و ممانعت از تابش نور خورشید &#; واقع در بافت قدیمی روستای علی آباد(احمد آباد مستوفی) به ابعاد متر قطر داخلی و ارتفاع متر می باشد : قدمت: دوره قاجاریه &#; دیوارچینه های بلندی برای ایجاد سایه و ممانعت از تابش نور خورشید &#; واقع در بافت قدیمی روستای علی آباد(احمد آباد مستوفی) به ابعاد متر قطر داخلی و ارتفاع متر می باشد    


به منظور محافظت اندام های بدن و لباس های شخصی از آلوده شدن یا پاشیده شدن مواد شیمیایی روپوش بپوشید و در صورت کار با اسید و یا مواد خورنده از پیش بند پلاستیکی و محافظ کفش است.فاده نمایید.در صورت تماس محلول ها و مواد شیمیایی خورنده با لباس، کفش یا بدن، در حالیکه لباس و کفش آلوده را از بدن خارج می کنید سریعا موضع آلوده را با آب ولرم به مدت دقیقه شستشو کنید تا آلودگی بر طرف شود و در صورت آسیب دیدن اندام ها، سریعا به پزشک مراجعه شود.

پودر تیتانیوم جز دسته فلزات واسطه با علامت اختصاری Ti و عدد اتمی وزن اتمی . می باشد این عنصر در پوسته زمین به وفور یافت می گردد ، در آب نامحلول است. و در دمای درجه سانتیگراد و در دمای درجه سانتیگراد به جوش می آید ، رنگ این فلز خاکستری است. و [--:]Cas می باشد این ماده به اشکال زیر توسط این شرکت وارد می گردد :

برای تولید این ماده به صورت جامد آمونیاک و هیدروژن فلوراید مایع را با یکدیگر مخلوط می نمایند و سپس تحت فرایند هایی خاص خشک می کنند تا این ماده به صورت فرم جامد به دست آید. واکنش این دو ترکیب را می توانید در ادامه مشاهده نمایید:



( تولید و ساخت ) های دیگر