تولید و ساخت آمونیوم بای فلوراید در دماوند

Ammonium bifluoride-1
Ammonium bifluoride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قلهٔ دماوند در فرهنگ کشور ایران مظهر پایداری و است.واری و یک نماد ملّی است. و همچنین مضمون اشعار بسیاری از شاعران قرار گرفته از جمله آنها شعر دماوندیه ملک الشعرای بهار است. که تاکنون در قالب اثری ملّی به ثبت رسیده و به روش‌های گوناگون از آن به عنوان نمادی ملّی یاد می‌شود.

روز ملی دماوند هم‌زمان با تیرگان در مازندران با نام تیرماه سیزده شو در شب سیزدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود. انجمن کوهنوردان ایران هر ساله این جشن را در روز سیزدهم تیر در دامنه‌های قله دماوند در شهر رینه لاریجان شهرستان آمل برگزار می‌کنند. این جشن به ثبت ملی نیز رسیده است..

اثر طبیعی ملی قله دماوند با مساحتی بالغ بر ۵ هکتار در سال ۸ طی مصوبه شماره مورخ ۸٫٫ شورای عالی محیط زیست به مجموعه مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست پیوسته است.. این اثر با ,, تا ,۸,۵ عرض جغرافیایی و ۵, تا ,۵ طول جغرافیایی در شمال شرق تهران و در است.ان مازندران واقع شده است.. از گونه‌های مهم گیاهی آن می‌توان از بومادران، پیر گیاه دماوندی، اسپرس کوهی و گون نام برد. است.فاده بیش از حد از ظرفیت قابل‌تحمل محیط و همچنین بهره‌برداری پوکه معدنی در اطراف این اثر طبیعی ملی، از مهم‌ترین عوامل تهدیدکننده در تخریب آن به شمار می‌آید.


پودر تیتانیوم جز دسته فلزات واسطه با علامت اختصاری Ti و عدد اتمی وزن اتمی . می باشد این عنصر در پوسته زمین به وفور یافت می گردد ، در آب نامحلول است. و در دمای درجه سانتیگراد و در دمای درجه سانتیگراد به جوش می آید ، رنگ این فلز خاکستری است. و [--:]Cas می باشد این ماده به اشکال زیر توسط این شرکت وارد می گردد :

Alloys( especially ferrotitanium );as structural material in aircraft , jet engines , missiles , marine equipment ( especially as anode in chloride production ) , desalination equipment , surgic  instruments , orthopedic appliances , food – handling equipment; X-ray tube targets; abrasives ; cermets ; metal – ceramic brazing , especially in nickel – cadmium batteries for space vehicles ; electrodeposited and dipped coating on metals and ceramics ; electrodes in chlorine battery

اُشیم تحولی بزرگ در بازار شیمی ایران است.. سایت اُشیم، با هدف تامین و توزیع کلیه نیازهای مواد شیمیایی صنعتی، آزمایشگاهی و همچنین تجهیزات شیمیایی راه­ اندازی گردیده است.. مواد شیمیایی مورد نیاز خود را از اُشیم بخواهید.



( تولید و ساخت ) های دیگر