فروش آمونیوم بای فلوراید در دیزین

Ammonium bifluoride-1
Ammonium bifluoride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تله کابین‌های شاله، قله، دره و چمن شما را به بالای قله می‌برند. تله‌کابین دره‌ نسبت به تله‌کابین‌های دیگر، مسیر بیشتری را رفته و به ارتفاع متری می‌رسد. تله کابین چمن هم از رستوران شورع شده و تا ارتفاع متری بالا می‌رود. اگر جرات بیشتری دارید می‌توانید از تله‌سیژ برای رفتن به بالای قله است.فاده کنید. تله‌سیژ‌های قله و چمن در منطقه دیزین قرار دارند. تله‌سیژ نوعی بالابر است. که کابین نداشته و برای بالارفتن باید روی نیمکت نشست.

آبشار دربندسر در است.ان تهران قرار دارد و از توابع شهرستان شمیرانات محسوب می‌شود. این آبشار و دره زیبای آن سه کیلومتر بعد از شمشک به دیزین، سمت راست جاده، در کنار یک پیچ ۸ درجه‌ای قرار دارند. پوشش گیاهی این دره، باغاتی که در طول مسیر هستند و هوای مطبوع منطقه از جذابیت‌های دربندسر هستند. فاصله این آبشار با پیست اسکی دیزین کیلومتر است. و در مسیری کوهستانی و پرپیچ و خم قرار دارد.

برای رسیدن به پیست اسکی دیزین، دوراه در دسترس است.. یک راه، از سمت جاده چالوس است. که به ساکنان است.ان البرز نزدیک‌تر است.. راه دوم، مسیر شمیرانات و شمشک است. که به ساکنین است.ان تهران نزدیک‌تر است.. اگر راه اول را برای رسیدن به پیست انتخاب کرده‌اید، در جاده چالوس، بعد از عبور از هتل گچسر، حواستان به تابلوهای خروجی باشد. بعد از این هتل و در ۸ کیلومتری میان کرج،‌ باید وارد خروجی ولایت رود (جاده دیزین) شوید. بعد از اینکه این مسیر را چند کیلومتر ادامه دادید، به پیست دیزین می‌رسید.


Alloys( especially ferrotitanium );as structural material in aircraft , jet engines , missiles , marine equipment ( especially as anode in chloride production ) , desalination equipment , surgic  instruments , orthopedic appliances , food – handling equipment; X-ray tube targets; abrasives ; cermets ; metal – ceramic brazing , especially in nickel – cadmium batteries for space vehicles ; electrodeposited and dipped coating on metals and ceramics ; electrodes in chlorine battery

هنگام خرید آمونیوم بای فلوراید توجه داشته باشید این ماده شیمیایی خاصیت تمیز کنندگی و ضد چربی دارد. به همین علت از آن برای تولید انواع تمیز کننده ها است.فاده می شود. به علاوه این ماده در تولید و ساخت مواد ضدعفونی کننده کاربردی است..

برای تولید این ماده به صورت جامد آمونیاک و هیدروژن فلوراید مایع را با یکدیگر مخلوط می نمایند و سپس تحت فرایند هایی خاص خشک می کنند تا این ماده به صورت فرم جامد به دست آید. واکنش این دو ترکیب را می توانید در ادامه مشاهده نمایید:



( فروش ) های دیگر