تولید و ساخت آمونیوم بای فلوراید در رودهن

Ammonium bifluoride-1
Ammonium bifluoride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای رسیدن به رودهن می‌توانید اتوبوس‌های آزادراه تهران-پردیس را در پایانه دستواره، واقع در میدان نوبنیاد سوار شوید و به این شهر سفر کنید. همچنین می‌توانید در سه راه تهرانپارس، از مینی‌بوس‌هایی که به رودهن می‌روند، است.فاده کنید. دانشجویان دانشگاه آزاد رودهن نیز می‌توانند از ایستگاه متروی فرهنگسرا، اتوبوس‌های تندرو را سوار شوند و مستقیم و بدون توقف به رودهن برسند.

سفر به رودهن می‌تواند سفری خاطره‌انگیز باشد، علی الخصوص اگر تجهیزات لازم  و مخصوص به سفر را متناسب با زمان و مدت سفرتان به همراه داشته باشید. داشتن کفش پیاده‌روی مناسب برای گشت و گذار در و دوربین عکاسی برای ثبت لحظات به‌یاد ماندنی هم می‌تواند لذت سفرتان را بیفزاید.

اگر دنبال سوغاتی‌های خوشمزه می‌گردید، می‌توانید انواع نان‌های محلی تازه و انواع حلواها را از این منطقه تهیه کنید. علاوه‌بر این، محصولات باغ‌های رودهن نیز از بهترین سوغاتی‌های آن محسوب می‌شوند. از محصولات مهم این باغ‌ها می‌توان به گیلاس، زردآلو، گردو و سیب اشاره کرد.


هنگام عبور بیش از حد گاز هیدروژن فلوراید از نمک، آمونیوم فلوراید گاز را جذب می کند تا آمونیوم بای فلوراید اضافی تشکیل دهد. هنگامی که آمونیوم فلوراید حرارت داده می شود، تصعید شده که البته این یکی از ویژگی های مشترک بین نمک های آمونیوم است.. در تصعید ، این نمک به آمونیاک و فلوراید هیدروژن تجزیه می شود و این دو گاز می توانند دوباره ترکیب شده و آمونیوم فلوراید تشکیل دهند، بدین معنا که این واکنش برگشت پذیر است..

پودر تیتانیوم جز دسته فلزات واسطه با علامت اختصاری Ti و عدد اتمی وزن اتمی . می باشد این عنصر در پوسته زمین به وفور یافت می گردد ، در آب نامحلول است. و در دمای درجه سانتیگراد و در دمای درجه سانتیگراد به جوش می آید ، رنگ این فلز خاکستری است. و [--:]Cas می باشد این ماده به اشکال زیر توسط این شرکت وارد می گردد :

Ti……………………………….……….% Fe……………………………….……...% N………………………………….…….% Al………………………………...…….% V………………………………..........% Mo………………………………..…..% O………………………………..….....% H…………………………….…..…….%



( تولید و ساخت ) های دیگر