تولید و ساخت آمونیوم بای فلوراید در شمال تهران

Ammonium bifluoride-1
Ammonium bifluoride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


همانطور که در بالا هم اشاره کردم ، در بعضی از منابع مناطق و را هم بعنوان مناطق شمال تهران در نظر میگیرند . حال آنکه اینکار امری اشتباه است. زیرا مناطق و در دسته مناطقی هستند که همزمان با طرح گسترش تهران از غرب بیشتر شناخته شدند و اکثر محلات آن در این سال ها تاسیس شده اند . بنابراین بطور مفصل به معرفی منطقه و 

شاید کمتر تهرانی باشد که یک بار کوه درکه را بالا نرفته باشد. درکه در اصل به معنی دره کوچک است. و مرتفع ترین نقطه آن متر ارتفاع دارد. این محله از آنجایی که تلفیقی از بافت بسیار سنتی و مدرن آن بسیار خاص است.. در بخشی از این محله خانه های بسیار گران قیمت و در بخشی دیگر خانه های نه چندان گران قیمت قرار دارد که از این نظر در شمال تهران شرایط منحصر به فردی را دارا می باشد.

این محله ها از جمله بهترین محله های شهر تهران می باشد که با داشتن بافت شهری بسیار زیبا، و همچنین وجود فضای سبز متعدد و بسیار زیاد، جزو محبوب ترین محله های پایتخت می باشد که همه روزه افراد بسیاری به این منطقه از تهران می آیند و با گشت و گذار در محله های شمال تهران در منطقه ساعاتی را به تفریح می پردازند.


Ti……………………………….……….% Fe……………………………….……...% N………………………………….…….% Al………………………………...…….% V………………………………..........% Mo………………………………..…..% O………………………………..….....% H…………………………….…..…….%

آمونیوم فلوراید ماده غیر قابل اشتعال و احتراق است.. آمونیوم فلوراید در تماس با پوست، چشم و دستگاه تنفسی باعث تحریک این قسمت ها می شود. تماس کوتاه مدت با آمونیوم فلوراید باعث بروز مشکلات جدی اما موقت و موضعی می شود؛ در نتیجه توصیه می شوداز تماس آمونیوم فلوراید با بدن خود داری نمایید . هنگام تماس با این ماده باید از محافظ و لباس های ایمنی است.فاده کرد.

هنگام خرید آمونیوم بای فلوراید توجه داشته باشید این ماده شیمیایی خاصیت تمیز کنندگی و ضد چربی دارد. به همین علت از آن برای تولید انواع تمیز کننده ها است.فاده می شود. به علاوه این ماده در تولید و ساخت مواد ضدعفونی کننده کاربردی است..



( تولید و ساخت ) های دیگر