تولید و ساخت آمونیوم بای فلوراید در قرچک

Ammonium bifluoride-1
Ammonium bifluoride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


کشف بسیاری از کوره‌های متعدد تولید سفال و نیز پیدا شدن چرخ سفالگری با است.وانه ای از شاخ حیوانات در تپه پردیس قرچک متعلق به دوره سیلک دو، هزاره پنجم پیش از میلاد جامعه باستان‌شناسی فلات مرکزی را با اسرار بسیاری از زندگی آن دوران روبرو کرد.

هرکدام از این مهاجران در محله‌های خود زندگی و گویش‌های قومی ‌خویش را در کنار زبان فارسی حفظ نموده‌اند. آنان علاوه بر زبان، آداب و رسوم شهرهای خود را نیز حفظ نموده و مناسبت‌های ملی و مذهبی را با شیوه‌ی خود برگزار می‌نمایند. از این رو از قرچک با عنوان ایران کوچک یاد می‌شود.

همچنین، در قرچک تهران می توان به مسجدها و حسینیه های مختلفی دسترسی داشت. والدینی که بچه های کوچک دارند، نباید نگران ثبت نام مدرسه های آن ها در محله های مختلف قرچک باشند. زیرا قرچک تهران دارای مدرسه های متنوع دخترانه و پسرانه است..


برای تولید این ماده به صورت جامد آمونیاک و هیدروژن فلوراید مایع را با یکدیگر مخلوط می نمایند و سپس تحت فرایند هایی خاص خشک می کنند تا این ماده به صورت فرم جامد به دست آید. واکنش این دو ترکیب را می توانید در ادامه مشاهده نمایید:

آمونیوم بای فلوراید به عنوان یک حد واسط در تولید اسید هیدروفلوئوریک از هگزافلوئوروسیلیسیک اسید مورد است.فاده قرار می‌گیرد. اسید هگزافلوئوروسیلیسیک برای تولید آمونیوم فلوراید هیدرولیز می‌شود که به صورت حرارتی به منظور تولید بای فلوراید تجزیه می‌شود. آمونیوم بای فلوراید بدست آمده به سدیم بای فلوراید تبدیل می‌شود که برای آزاد شدن HF تجزیه می‌شود.

هنگام خرید آمونیوم بای فلوراید توجه داشته باشید این ماده شیمیایی خاصیت تمیز کنندگی و ضد چربی دارد. به همین علت از آن برای تولید انواع تمیز کننده ها است.فاده می شود. به علاوه این ماده در تولید و ساخت مواد ضدعفونی کننده کاربردی است..



( تولید و ساخت ) های دیگر