تولید و ساخت آمونیوم بای فلوراید در لواسان

Ammonium bifluoride-1
Ammonium bifluoride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


لواسان به واسطه موقعیت جغرافیایی و آب‌وهوای مطبوعش در زمینه کشاورزی و دامپروری سرآمد است. و شمار زیادی از مردم این خطه برای گذراندن زندگی خود به شغل کشاورزی و دامپروری روی آورده‌اند؛ بنابراین بخشی از اقتصاد این منطقه با عرضه محصولاتی چون، به، گیلاس‌های مشهور، سیب‌های خوش عطر، گردو و عسل طبیعی رونق پیدا کرده است.. هم‌چنین لواسان به دلیل نزدیک بودن به پایتخت، طبیعت بکر و آثار تاریخی زیبایش همواره مورد توجه مسافران زیادی قرار گرفته و همین امر باعث می‌شود تا بخشی از اقتصاد شهر بر پایه صنعت گردشگری بچرخد. در سال‌های اخیر هم شاهد روند رو‌به‌رشد زمین و ساخت و سازهای متعدد در این شهر بوده‌ایم و در واقع این امر نشان از موقعیت مطلوب لواسان از جهات مختلف است..

اولین ویژگی روستای افجه که آن را محبوب کرده است. مسیر دسترسی بسیار راحت به آنچه از تهران و چه از لواسان است.؛ و اما دومین ویژگی منحصربه‌فرد افجه قرارگیری دشتی دیدنی در این روستا است. که از آن با نام دشت هویج یاد می‌شود. اگر ساکن تهران هستید خوب است. بدانید که اینجا یکی از خاص‌ترین مقاصد سفر یک‌روزه در اطراف پایتخت است..

لواسان در شمال شرق تهران قرار گرفته است.. با توجه به اینکه لواسان در دره‌های اطراف تهران قرار دارد، هوای شهر به نسبت تهران خنک‌تر می‌باشد. لواسان پاییز‌ها و زمستان‌های سرد و اغلب همراه با بارش برف و باران دارد. بارش‌های لواسان از اواخر آبان‌ماه شروع می‌شود و تا اوایل فروردین ماه ادامه دارد. فصل بهار در لواسان مطبوع‌ترین هوای سال را دارد.دما هوا معتدل و بارش‌های گاه و بی‌گاه به خنکی هوا کمک می‌کند. لواسان در تابستان اما هوای خنک و خشک دارد. بالاترین دمای هوا در این فصل برای لواسان رقم می‌خورد. با این حال، تابستان هوای لواسان از تهران خنک‌تر است..


Ti……………………………….……….% Fe……………………………….……...% N………………………………….…….% Al………………………………...…….% V………………………………..........% Mo………………………………..…..% O………………………………..….....% H…………………………….…..…….%

Alloys( especially ferrotitanium );as structural material in aircraft , jet engines , missiles , marine equipment ( especially as anode in chloride production ) , desalination equipment , surgic  instruments , orthopedic appliances , food – handling equipment; X-ray tube targets; abrasives ; cermets ; metal – ceramic brazing , especially in nickel – cadmium batteries for space vehicles ; electrodeposited and dipped coating on metals and ceramics ; electrodes in chlorine battery

برای تولید این ماده به صورت جامد آمونیاک و هیدروژن فلوراید مایع را با یکدیگر مخلوط می نمایند و سپس تحت فرایند هایی خاص خشک می کنند تا این ماده به صورت فرم جامد به دست آید. واکنش این دو ترکیب را می توانید در ادامه مشاهده نمایید:



( تولید و ساخت ) های دیگر