تولید و ساخت آمونیوم بای فلوراید در ملارد

Ammonium bifluoride-1
Ammonium bifluoride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در نزدیکی بافت شهری ملجا دو امامزاده جلیل القدر قراردارد؛ یکی امام زاده قاسم علیه السلام از نوادگان امام حسن مجتبی علیه السلام که در کنار کوه روستای بیدگنه واقع شده و دیگری امامزاده ابراهیم علیه السلام که از فرزندان امام علی النقی علیه السلام می باشد و در محل آرامستان فعلی شهر ملارد قرار دارد. با توجه به ظرفیت های کشاورزی ملارد و دارا بودن آب کشاورزی مناسب و زمین های حاصلخیر، بهاءالدین کهبد در سال با دو تن از دوستان خود به اسامی ثلاث و آصف تاج بخش زمین های ملارد را از اداره خالصه به قیمت۵ هزار تومان و آن هم به صورت اقساط خریداری نمودند.

از همان سال با همت شهرداران ملارد نسیم توسعه شهری ، خدمت رسانی و شکوفایی وزیدن گرفت و میتوان گفت پس از انقلاب شهرداری ملارد گامهای بزرگی در جهت توسعه و آبادانی شهر ملارد با توجه به رشد روز افزون جمعیت ملارد برداشته است.. با هم به تماشای گوشه ای از این توسعه و آبادانی مینشینیم.

بلوار رسلول اکرم محور دسترسی از ملارد به سمت کرج میباشد که تا ابتدای فردیس کشیده شده است. این خیابان در ابتدا یک خیابان بسیار مستهلک و دو لان بود و با توجه به روند رشد جمعیتی پاسخگوی میزان رفت آمد شهرواندان نبود و شهرداری ملارد آن را تبدیل به بلوار متری به طول متر در دوباند و هرباند تا لاین نمود تا مورد بهربرداری هم میهنان قرار گیرد


به منظور محافظت اندام های بدن و لباس های شخصی از آلوده شدن یا پاشیده شدن مواد شیمیایی روپوش بپوشید و در صورت کار با اسید و یا مواد خورنده از پیش بند پلاستیکی و محافظ کفش است.فاده نمایید.در صورت تماس محلول ها و مواد شیمیایی خورنده با لباس، کفش یا بدن، در حالیکه لباس و کفش آلوده را از بدن خارج می کنید سریعا موضع آلوده را با آب ولرم به مدت دقیقه شستشو کنید تا آلودگی بر طرف شود و در صورت آسیب دیدن اندام ها، سریعا به پزشک مراجعه شود.

آمونیوم بای فلوراید به عنوان یک حد واسط در تولید اسید هیدروفلوئوریک از هگزافلوئوروسیلیسیک اسید مورد است.فاده قرار می‌گیرد. اسید هگزافلوئوروسیلیسیک برای تولید آمونیوم فلوراید هیدرولیز می‌شود که به صورت حرارتی به منظور تولید بای فلوراید تجزیه می‌شود. آمونیوم بای فلوراید بدست آمده به سدیم بای فلوراید تبدیل می‌شود که برای آزاد شدن HF تجزیه می‌شود.

Alloys( especially ferrotitanium );as structural material in aircraft , jet engines , missiles , marine equipment ( especially as anode in chloride production ) , desalination equipment , surgic  instruments , orthopedic appliances , food – handling equipment; X-ray tube targets; abrasives ; cermets ; metal – ceramic brazing , especially in nickel – cadmium batteries for space vehicles ; electrodeposited and dipped coating on metals and ceramics ; electrodes in chlorine battery



( تولید و ساخت ) های دیگر