تولید و ساخت آمونیوم بای فلوراید در ورامین

Ammonium bifluoride-1
Ammonium bifluoride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ورامین زمان پیشین حاکم‌نشین بوده و قلعه در غایت حصانت داشته الحال بعد از تهران محلی در ری از آن شگرف‌تر نیست، و از میوه‌جات انگورش بر تمام ری رجحان دارد و مضافات نیک چنانچه یکی از آن مواضع خاوه است. که حاصلش قریب سه‌هزار تومان است. و بیشتر ارتفاعات یک من صد من می‌شود.

در سدهٔ ششم، خاندان ابوسعد ورامینی مسجد جامعی در ورامین ساختند ولی بنای فعلی در سال به دستور عزالدین قوهدی ساخته شد. به نظر می‌رسد به علت حادثه‌ای دچار خرابی شد و در سدهٔ نهم، امیر یوسف خواجه دستور مرمت بنا را داد. پس از آن به مدت ۵ سال در بنا ساخت و سازی نشد.

همانطور که می دانید گوجه‌فرنگی یکی از مهم‌ترین محصولات کشاورزی شهرستان ورامین است.. از این رو یکی از غذاهای محبوب ورامین، آش گوجه ورامینی محسوب می‌شود. این آش از گوجه فرنگی تازه، بلغور گندم و جو، حبوبات، سبزی آش تهیه می‌شود.


ABF یکی از موادی است. که امروزه در کارواش ها مورد است.فاده قرار می گیرد. این ماده برای شست و شوی چرخ اتومبیل ها کاربرد فراوانی دارد و گرد و خاک و سایر آلودگی موجود بر روی لاستیک ها را به راحتی و بدون آسیب رساندن به چرخ خودرو پاک می نماید.

Alloys( especially ferrotitanium );as structural material in aircraft , jet engines , missiles , marine equipment ( especially as anode in chloride production ) , desalination equipment , surgic  instruments , orthopedic appliances , food – handling equipment; X-ray tube targets; abrasives ; cermets ; metal – ceramic brazing , especially in nickel – cadmium batteries for space vehicles ; electrodeposited and dipped coating on metals and ceramics ; electrodes in chlorine battery

استنشاق و یا بلعیدن ABF  می تواند موجب تهوع، است.فراغ و یا از بین رفتن اشتها شود.قرار گرفتن در برابر مقادیر زیادی از این ترکیب می تواند موجب مسمومیت با فلوئور (درد شکمی، تشنج، ضعف و مرگ) شود. همچنین در صورت ادامه دار شدن، فلوئور می تواند در است.خوان ها و دندان ها رسوب کند و موجب پدیده ای به نام فلوروز شود که درد های اندامی، تغییر رنگ دندان ها و.. را به دنبال دارد.



( تولید و ساخت ) های دیگر