تولید و ساخت آمونیوم پرسولفات در اسلامشهر

Ammonium persulfate-1
Ammonium persulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی دیگر از امامزاده های منطقه اسلامشهر بقعه امامزاده اسماعیل میباشد که از یکی گنبدخانه و دو ایوان شمالی و شرقی تشکیل شده است. بدون اینکه ارتباطی با هم داشته باشد نمای بیرونی این امامزاده به صورت آجری می باشد و نمای اتاق کاهگلی است..

اسلام‌شهر را در آغاز روستاهای چندی تشکیل می‌داد؛ به گونه‌ای که کهن‌ترین قنات، مدرسه، گرمابه همگانی، آتشکده زرتشتیان باستان (در نزدیکی ایرین) و گردشگاه‌های ثروتمندان شهرنشین در روستای ضیاآباد بوده‌است. سالور به‌دلیل نزدیکی به

سافت اینجا اولین دایرکتوری جامع صنعت انفورماتیک ایران است. که با هدف معرفی همه ارکان و ابعاد انفورماتیک ایران شامل محصولات و خدمات نرم افزاری و سخت افزاری، رزومه شرکت های فعال این حوزه و معرفی کارفرمایان شاخص راه اندازی شده است..


سلام و تشکر از محصولات عالی شما من آمونیوم پرسولفات صنعتی از شما تهیه کردم. از خدمات مشاوره فنی قبل از فروش و خدمات پس از فروش بسیار راضی بودم. و همچنین کیفیت کالا هم بی نظیر بود. حتما باز هم برای خرید سایر مواد آزمایشگاهی مزاحمتون میشم

محیطی که در آن با آمونیوم پرسولفات کار می کنید باید کاملا خشک بوده و دارای تهویه مناسب هوا باشد. حتما آزمایشات مربوط به آن را در زیر هود انجام داده و از تنفس بخارات آن خودداری کنید. این ماده باید در دمای اتاق نگهداری شود و همچنین برای نگهداری آن در انبار باید حواستان باشد که آمونیوم پرسولفات را به دور از مواد آلی گوگرد، سوخت های مختلف مانند فسفریک و عوامل کاهش دهنده نور (باید در نور نگهداری شود) به دور باشد.

علاوه بر این، در کشاورزی به عنوان اسپری کمکی برای قارچ کش ها، حشره کش ها و علف کش های محلول در آب نیز کاربرد دارد. به عنوان نگهدارنده چوب نیز مورد است.فاده قرار گرفته و حتی به تولید سایر نمک های آمونیوم کمک می کند. نکته قابل توجه این است. که در صورت است.فاده در کنار فلزات، احتمال ایجاد خورندگی وجود دارد. همین نکته موجب شده است. تا موارد کاربرد آن کمتر از قبل شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر