فروش آمونیوم پرسولفات در اسلامشهر

Ammonium persulfate-1
Ammonium persulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرستان اسلامشهر با مساحت ۵ کیلومتر یکی از شهرستان‌های است.ان تهران است.. این شهرستان در جنوب غربی است.ان تهران قرار دارد و مرکز آن شهر اسلام‌شهر است.. این شهرستان از شرق و جنوب به ری از غرب به رباط کریم و از شمال غرب به شهریار محدود است. . این شهرستان در سال ۵، ۵۸٬ نفر جمعیت داشت که ٬۸ نفر آن مرد و ٬۸ نفر آن زن می‌باشند.

  آستان امامزاده ابراهیم (علیه السلام) در جنوب شهرستان اسلامشهر واقع، و از شمال به روستای ده عباس و کمربندی الغدیر اسلامشهر، و از شرق به روستای کاشانک، و از غرب به روستان میان آباد، و از جنوب به بزرگراه تهران ـ قم و روستای طرقوزآباد محدود می شود. این بقعه در کنار رودخانه ی کن (کانال شهید نواب صفوی) واقع شده است.، و اطراف آن گورستان محلی و بوستان شهداست، و قدیمی ترین سنگ قبر آن تاریخ ق را داراست. بنا به نوشته روی سنگ قبر مرمرین: «ابراهیم بن ابی عبدالله بن محمدبن عبیدالله بن عبدالله الحسن ابن جعفر بن حسن مثنی بن امام حسن مجتبی (علیه السلام) می باشد. وجه تسمیه روستا به آبادگر آن بر می گردد: نظام. تا چهل سال پیش، اطراف روستا حصاری بوده است. با دیواری کاهگلی و کنگره ای؛ و در چهار جهت این حصار، چهار دروازده قرار داشته و در فاصله کیلومتری شمال بقعه، امامزاده عقیل واقع شده اند. و از کیلومتری بقعه، گنبد فیروزه ای آن در میان درختان سرسبز چون نگین درخشیدن دارد که توجه هر بینایی را به خود جلب می سازد. قدمت اولیه آن به دوره صفویه باز می گردد و در دوره های جدید تر برخی قسمتها به آن اضافه شده است.. بنای مزبور در مساحتی حدود متر مربع قرار دارد.

در گذشته، اسلام شهر یکی از روستاهای شهر ری بود و نام آن روستای قاسم آباد شاهی بود. در زمان قاچار اسلامشهر بعنوان منزل گاه اردویی همایونی بوده است. و به ان قاسم آباد خالصه گفته میشد. از نظر قدمت، پیداشدن بقایای پایه های پل بر روی رودخانه حصارک پایین، و همچنین آثار باستانی مدفون شده در تپه هایی که در مجاورت آن قرار دارد، نشان از اهمیت تاریخی این منطقه دارد.


آمونیوم پرسولفات به عنوان یک ماده اکسید کننده و منبع رادیکال آزاد کاربرد های تجاری بسیار فراوانی دارد. بطور کلی نمک های سولفات عمدتاً به عنوان رادیکال های آغازگر در فرایند پلیمریزاسیون آلکن ها است.فاده می شوند. از جمله پلیمر های مهمی که با است.فاده از پرسولفات ها تهیه و تولید می شوند می توان به است.ایرن-بوتادین و پلی تترا فلورواتیلن اشاره کرد.

این روش برای اولین بار در سال توسط هیو مارشال معرفی شد. با الکترولیز محلول سرد و غلیظ آمونیوم سولفات در اسید سولفوریک با چگالی جریان بالا، آمونیوم پرسولفات تولید می شود. این روش با است.فاده از الکترودهای پلاتین انجام می شود. در واقع همزمان با الکترولیز محلول، الکترولیت مایع تولید می شود. سپس HSO با سولفات آمونیوم وارد واکنش می شود تا از این طریق پرسولفات آمونیوم تولید شود. در پایان، ماده شیمیایی تولید شده از مراحل فیلتراسیون، کریستالیزاسیون، جداسازی سانتریفوژ و خشک کردن نیز عبور می کند تا به کریستال های آمونیوم پرسولفات تبدیل شود.

این ترکیب به عنوان ترکیبی است.اندارد در سفید کننده های مو و ماده سفید کننده در صنعت چربی و صابون نیز کاربرد دارد. بطور کلی از پرسولفات ها در شیمی آلی نیز به عنوان اکسیدان است.فاده می شود. این ترکیب همچنین می تواند به عنوان معرف تحلیلی و کاهنده ونیز عامل ثابت کننده (ثبوت) در عکاسی است.فاده شود. از این ماده برای حکاکی مس روی صفحه های مدار چاپی به عنوان جایگزینی برای محلول کلرید فریک است.فاده می شود. در سال ، جان ویلیام تورنتین از یک محلول رقیق سولفات آمونیوم است.فاده کرد.



( فروش ) های دیگر