تولید و ساخت آمونیوم پرسولفات در بومهن

Ammonium persulfate-1
Ammonium persulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.


سلام بر شما و ممنون از حضورتون برخورد پرسولفات آمونیوم با پوست دست در حالت جامد و خشک مشکلی ایجاد نمیکند اما بهتر است. بلافاصله با آب سرد شسته بشه چون در صورت وجود رطوبت در پوست باعث ایجاد حساسیت و خارش میشه. در حالت محلول هم که خاصیت اکسید کنندگی دارد.

آمونیوم پرسولفات (APS) یک اکسید کننده قوی است. که در صورت حرارت، خواص خورندگی دارد . این ماده به راحتی تجزیه و در آب حل می شود. حلالیت آن در آب گرم افزایش می یابد. پرسولفات آمونیوم به صورت کریستال های جامد سفید رنگ با قدرت اکسید کنندگی بالا تولید می شود. این ماده به راحتی رطوبت را جذب کرده و حالت کیک مانند به خود می گیرد. همچنین به تنهایی باعث سوزاندن نمی شود، اما ممکن است. به صورت خود به خودی موجب سوزاندن و احتراق سایر مواد آلی شود. در دمای درجه سانتی گراد تجزیه شده و از هم می پاشد. این ماده در بازار با نام های آمونیوم پروکسی دی سولفات،AP و APS نیز شناخته می شود.

این ترکیب به عنوان ترکیبی است.اندارد در سفید کننده های مو و ماده سفید کننده در صنعت چربی و صابون نیز کاربرد دارد. بطور کلی از پرسولفات ها در شیمی آلی نیز به عنوان اکسیدان است.فاده می شود. این ترکیب همچنین می تواند به عنوان معرف تحلیلی و کاهنده ونیز عامل ثابت کننده (ثبوت) در عکاسی است.فاده شود. از این ماده برای حکاکی مس روی صفحه های مدار چاپی به عنوان جایگزینی برای محلول کلرید فریک است.فاده می شود. در سال ، جان ویلیام تورنتین از یک محلول رقیق سولفات آمونیوم است.فاده کرد.



( تولید و ساخت ) های دیگر