فروش آمونیوم پرسولفات در بومهن

Ammonium persulfate-1
Ammonium persulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از جاذبه‌های نزدیک به شهر رودهن، امامزاده سلطان مطهر است. که در مسیر جاده هراز و در فاصله ۵ کیلومتری شهر بومهن قرار گرفته است.. معماری بنای امامزاده مطهر دارای نقشه هشت ضلعی بوده و بنابر بر روایات، متعلق یکی از نوادگان امام صادق (ع) است.. در محوطه این بنا قبرهایی متعلق به دوران صفویه وجود دارد که متاسفانه تعدادی از آنها از بین رفته است..

از دیگر جاذبه‌های شهر بومهن، امامزاده قاسم در روستای گلخندان است.. این امامزاده که احتمالا متعلق به دوره صفویه است. در نقطه‌ای مرتفع و با چشم انداز زیبایی به روستا قرار گرفته است.. سنگ قبرهای اطراف این امامزاده مربوط به دوره قاجار بوده و دارای نقش ها و نشانه هایی مانند تسبیح، قیچی، شانه و نقش‌های دیگری است.. روستای گلخندان در کیلومتری جنوب بومهن قرار گرفته و باغ‌های گیلاس، آلبالو، زردآلو، سیب و گردو فراوانی دارد.

در سه کیلومتری جنوب بومهن، روستایی به نام طاهرآباد قرار دارد که بومیان به آن تارآباد نیز می‌گویند. وجود جاذبه‌های مختلف طبیعی در این روستا، باعث جذب گردشگران به سمت آن‌جا شده است.. از جمله این جاذبه‌های می‌توان به کوه‌های سیاه سنگ و دربندک، ارتفاعات مرغ جرون و رودخانه فصلی سیاه‌رود اشاره کرد. همچنین وجود انواع باغ و مزرعه در روستای طاهرآباد بومهن، برای علاقه‌مندان به خرید محصولات محلی خبر خوبی خواهد بود. اگر دوست داشته باشید قدری بیشتر به گشت و گذار بپردازید، می‌توانید به سمت شمال شرقی این روستای خوش آب‌و‌هوا بروید و از آق دره و دشت دیمه نیز دیدن نمایید. طبیعت تنها جاذبه‌ی طاهرآباد نیست و تاریخ نیز بخشی از هویت این روستا را تشکیل داده است.. در طاهر آباد، ویرانه‌ای از قلعه پسر وجود دارد که نشان از قدمت این روستا می‌دهد.


محیطی که در آن با آمونیوم پرسولفات کار می کنید باید کاملا خشک بوده و دارای تهویه مناسب هوا باشد. حتما آزمایشات مربوط به آن را در زیر هود انجام داده و از تنفس بخارات آن خودداری کنید. این ماده باید در دمای اتاق نگهداری شود و همچنین برای نگهداری آن در انبار باید حواستان باشد که آمونیوم پرسولفات را به دور از مواد آلی گوگرد، سوخت های مختلف مانند فسفریک و عوامل کاهش دهنده نور (باید در نور نگهداری شود) به دور باشد.

از این ماده در بسیاری از واکنشهای آزمایشگاهی و صنعتی، کاغذسازی، مواد غذایی، تولید شوینده ها، کودهای شیمیایی، برای نگهداری چوب، محصولات آرایشی و بهداشتی (ساخت لایه بردارها)، پلاستیک سازی، حشره کش، قارچ کش و آفت کشها است.فاده می شود.

آمونیوم پرسولفات با فرمول شیمیایی SO۸ یک ترکیب معدنی است. که جرم مولی آن ۸٫۸ می‌باشد. به عنوان یک عامل اکسیدکننده در شیمی پلیمر، فرایند سونش و به عنوان عامل پاک‌کننده و سفیدکننده است.فاده می‌شود. این ماده به خوبی در آب حل می‌شود و حلالیت آن بسیار بیشتر از نمک مشابه آن یعنی پتاسیم پرسولفات می‌باشد.



( فروش ) های دیگر