فروش آمونیوم پرسولفات در تهران

Ammonium persulfate-1
Ammonium persulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تهران به دلیل داشتن آب‌وهوای مناسب و فراوانی آب، معمولاً منطقهٔ سرسبزی بوده و در منابع جغرافیایی قدیم از درختان انبوه و باغ‌های تهران یاد شده‌است. با وجود پیشینهٔ طولانی و تاریخی باغ‌داری در تهران، نخستین باغ‌های معروف تهران، در

طبق آمار سال ، ردیف مسکن، آب، برق و گاز، با سهمی معادل / درصد، بیشترین سهم از متوسط هزینهٔ ناخالص یک خانوار ساکن تهران را به خود اختصاص داده‌است؛ پس از آن نیز ردیف خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها با سهم ۵/ درصدی قرار دارد.

مجموعه شهرداری تهران برای پیش‌بردن ماموریت‌ها و وظایف محوله علاوه بر هشت معاونت بالغ شصت سازمان، شرکت، مرکز و ستاد در زیر مجموعه خود دارد در این بخش مروری اجمالی بر برخی از مهم‌ترین شرکت‌های مدیریت شهری تهران خواهیم داشت.


از دیگر ویژگی های آمونیوم پرسولفات می توان به شرایط تجزیه این ماده در محیط اشاره کرد. محلول آبی آمونیوم پرسولفات در دمای اتاق، به سرعت اسیدی شده و در دماهای بالاتر به آرامی تجزیه می شود. پراکسی دی سولفات آمونیوم به رطوبت حساس است. و در یک محیط مرطوب تجزیه می شود و پراکسید هیدروژن آزاد می کند.

این ماده اثرات سمی بسیار کمی دارد و به همین دلیل است.نشاق این ماده ضرر زیادی نداشته اما تماس آن با چشم و پوست موجب سوزش و تحریک آن ها سده و ممکن اسطت موجب واکنش های آلرژیک شود. همچنین لازم به ذکر است. که در برخی شرایط این ماده بر اثر گرم شدن بعضی از گازهای سمی همانند نیتروژن، اکسید گوگرد و آمونیاک را آزاد می کند.

آمونیوم پرسولفات می تواند به عنوان ماده اولیه تولید پرسولفات و پراکسید هیدروژن در صنایع شیمیایی، بازدارنده پلیمریزاسیون، آغازگر پلیمریزاسیون مونومر وینیل کلراید بکار رود. بعلاوه این ترکیب شیمیایی می تواند به عنوان خورنده در برش فلزات و است.خراج نفت در صنعت نفت بکار رود. در صنعت



( فروش ) های دیگر