تولید و ساخت آمونیوم پرسولفات در دیزین

Ammonium persulfate-1
Ammonium persulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


کلبه در کنار ساختمان شماره دو هتل دیزین، در دامنه  کوه و در کنار پیست اسکی قرار دارند. کلبه‌های چوبی شله از اقامتگاه‌های محبوب پیست اسکی دیزین محسوب می‌شوند و دارای امکانات مناسبی از جمله شومینه، تراس، باربیکیو، سرویس فرنگی، ارائه خدمات بهداشتی هستند. 

همانطرو که در ابتدای مقاله عرض کردیم از لحاظ مسافت ایجا به منطقه اوشون فشم میگون و پیست اسکی شمشک نزدیک تر است. اما به خاطر جاده صعب العبور و فوق خطرناک آن محدوده، گردشگران و اسکی بازان از سمت جاده چالوس در کیلومتر ۵ و عبور از گچسر به سمت تابلوهای پیست مسیر را ادامه دهی تا به ورودی این منطقه برسید.

پیست اسنو پارک از بخش‌های حرفه‌ای مجموعه دیزین است. که در بخش شمالی آن و بالای رستوران چمن قرار دارد. برای رسیدن به این پیست باید از تله‌سیژ دره است.فاده کرد. امکان انجام حرکات نمایشی و مسابقات جذاب برای اسکی‌بازان حرفه‌ای در این بخش فراهم است.. حتی اگر اسکی‌باز حرفه‌ای نباشید؛ تماشای این حرکات نمایشی لذت‌بخش خواهد بود.


تترا متیل اتیلن دی آمین یک کاتالیزور ضروری برای پلیمریزاسیون ژل پلی آکریل آمید است.. TEMED یک تثبیت کننده رادیکال آزاد است. و تثبیت این رادیکال آزاد به منظور بهبود پلیمریزاسیون آکریل آمید صورت می گیرد.هنگام آماده سازی ژل ها برای الکتروفورز، ازAPS (آمونیوم پرسولفات) که از اجزای ژل های SDS است. برای کاتالیز کردن و پلیمریزاسیون آکریل آمید است.فاده می شود.

دمای ذوب این جامد بلوری درجه، دمای جوش درجه سانتی گراد و چگالی آن نیز . گرم بر سانتی متر مکعب است.. دانسیته اتمی آن . گرم بر لیتر و دمای پایداری آن نیز درجه سانتی گراد می باشد. همچنین یک عامل قوی اکسید کنندگی است. که به راحتی نمی سوزد اما می تواند به تولید مواد آلی منجر شود.

پرسولفات آمونیوم به راحتی مشتعل نمی شود و نمی سوزد، اما می تواند باعث سوزاندن ترکیبات آلی شود. شایان ذکر است. که آمونیوم پرسولفات در شرایطی همچون قرارگیری در معرض حرارت بسیار زیاد و همچنین در صورت ترکیب شدن با عوامل احیا کننده، گوگرد، فسفر و غیره امکان انفجار دارد. آمونیوم پرسولفات ساختار زیر را دارد:



( تولید و ساخت ) های دیگر