فروش آمونیوم پرسولفات در شرق تهران

Ammonium persulfate-1
Ammonium persulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرق تهران از بافت قدیمی برخوردار است.. قدمت این مناطق بیشتر از غرب تهران است. و در اصل باید گفت که تهران به دلیل وجود کوه‌های شرقی، از غرب توسعه یافته و هنوز نیز در حال گسترش است.. البته برخی از مناطق بافت جدیدتری دارند. اگر می‌خواهید بافت مدرن‌تری را در شرق تهران برای سکونت انتخاب کنید، پیشنهاد ما

بسیاری از تهرانی ها بر این باور هستند سکونت مدرن در شرق تهران به سال و زبانی که ارباب هرمز تهرانپارس را خریداری کرد باز می گردد. با این وجود تحقیقات صورت گرفته در عرصه شهرنشینی تهران نشان می دهد اولین نشانه از شهرنشینی مدرن در شرق تهران به زمان ناصرالدین شاه قاجار باز می‌گردد. در دوران پادشاهی قاجاریه بخش عمده‌ای از شرق تهران به کشاورزی و باغداری اختصاص داشت که در آن خانه های ویلایی برای گذراندن آخر هفته و تعطیلات احداث شده بودند.

محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ،  میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.


از خوردن و نوشیدن سیگار کشیدن در اطراف این ماده جدا خودداری نماید . در صورت مصرف آمونیاک، خونریزی معده و ورم مخاط مری اتفاق می افتد و موجب می شود فرد دچار تنگی نفس شود و خون بالا بیاورد، در صورت هوشیاری فرد دهان او را با مقدار زیادی آب شستشو دهید و سپس به اندازه یک لیوان آب به وی بخورانید.

پرسولفات آمونیوم به راحتی مشتعل نمی شود و نمی سوزد، اما می تواند باعث سوزاندن ترکیبات آلی شود. شایان ذکر است. که آمونیوم پرسولفات در شرایطی همچون قرارگیری در معرض حرارت بسیار زیاد و همچنین در صورت ترکیب شدن با عوامل احیا کننده، گوگرد، فسفر و غیره امکان انفجار دارد. آمونیوم پرسولفات ساختار زیر را دارد:

علاوه بر این، در کشاورزی به عنوان اسپری کمکی برای قارچ کش ها، حشره کش ها و علف کش های محلول در آب نیز کاربرد دارد. به عنوان نگهدارنده چوب نیز مورد است.فاده قرار گرفته و حتی به تولید سایر نمک های آمونیوم کمک می کند. نکته قابل توجه این است. که در صورت است.فاده در کنار فلزات، احتمال ایجاد خورندگی وجود دارد. همین نکته موجب شده است. تا موارد کاربرد آن کمتر از قبل شود.



( فروش ) های دیگر