فروش آمونیوم پرسولفات در شمال تهران

Ammonium persulfate-1
Ammonium persulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از بهترین ویژگی های منطقه تهران و به ویژه محله های شمال تهران دسترسی بسیار آسانی که در آن وجود دارد می باشد. در واقع اگر قصد داشته باشید که به هر نقطه از این منطقه بروید به سادگی و با است.فاده از وسایل نقلیه عمومی می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید. در این منطقه از پایتخت مترو، خطوط بی آر تی، خطوط اتوبوس و همچنین پایانه های تاکسیرانی اشاره کرد. در نتیجه کافیست قصد داشته باشید که به محله های شمال تهران واقع در منطقه بروید. در کوتاه ترین زمان می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید.

محله یا بهتر است. بگوییم دهکده ای در شمال تهران که از جنوب به دزاشیب و از شمال به حصارک ختم می شود. این منطقه که یکی از خوش آب و هواترین مناطق تهران به حساب می آید در آخرین سال زندگی امام خیمنی محل سکونت بنیان گذار انقلاب به حساب می آمد. از سال نیز اکبر هاشمی رفسنجانی در این محله سکونت داشت. تحت تاثیر همین مسئله این محله امروزه بسیار مهم و حتی امنیتی به حساب می آید.

محله های شمال تهران واقع در منطقه شامل مورد می باشند. به طور کلی از محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند می توان به محله های: تجریش، دربند، ازگل، اقدسیه، زعفرانیه، اوین، شهرک نفت، چیذر، دارآباد، ولنجک، جوزستان، امام زاده قاسم، شهرک محلاتی، فرمانیه، فرشته، قیطریه، کاشانک، دزاشیب، محمودیه، سوهانک، آجودانیه، جماران، الهیه، نیاوران، کاشانک، باغ فردوس، کامرانیه اشاره کرد. این محله ها دارای شهرت بسیار زیادی می باشد و نیمی از جاذبه های گردشگری پایتخت را در خود جای داده اند.


ورود آن به دستگاه گوارش سبب ایجاد تهوع، است.فراغ، درد در ناحیه شکم، خونریزی معده، تنگی مری، اختلال در تنفس و بیهوشی می شود. به همین علت در هنگام کار با آن حتما از عینک با حفاظ کناری، دستکش و ماسک است.فاده نمایید و در محیطی با تهویه مناسب فعالیت کنید.

این نمک نیز مانند سایر ترکیبات شیمیایی خطرات مخصوص به خود را دارد. به طور کلی در هنگام کار با این ترکیب و سایر مواد شیمیایی الزامی است. که از روپوش آزمایشگاه، دستکش، عینک و ماسک است.فاده شود تا از هرگونه مشکل در حین انجام کار جلوگیری شود. همین طور نکات ایمنی در است.فاده و نگهداری از این ماده وجود دارد که در ادامه به آن اشاره شده است.:

این ماده که از آن به اختصار با عنوان APS نیز یاد می شود، به راحتی در آب حل شده و با افزایش دمای آب و گرم شدن آن، حلالیت آن نیز بیشتر می شود. آمونیوم پرسولفات به صورت کریستال های جامد سفید رنگ با قدرت اکسید کنندگی بالا تولید می شود، به راحتی رطوبت را جذب کرده و حالت کیک به خود می گیرد. همچنین به تنهایی باعث سوزاندن نمی شود؛ اما ممکن است. به صورت خود به خودی موجب سوزاندن و احتراق سایر مواد آلی شود. در دمای درجه سانتی گراد تجزیه شده و از هم می پاشد. این ماده در بازار با نام های 



( فروش ) های دیگر