فروش آمونیوم پرسولفات در شهر جدید اندیشه

Ammonium persulfate-1
Ammonium persulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.

&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.

لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)


آمونیوم پرسولفات (APS) یک اکسید کننده قوی است. که در صورت حرارت، خواص خورندگی دارد . این ماده به راحتی تجزیه و در آب حل می شود. حلالیت آن در آب گرم افزایش می یابد. پرسولفات آمونیوم به صورت کریستال های جامد سفید رنگ با قدرت اکسید کنندگی بالا تولید می شود. این ماده به راحتی رطوبت را جذب کرده و حالت کیک مانند به خود می گیرد. همچنین به تنهایی باعث سوزاندن نمی شود، اما ممکن است. به صورت خود به خودی موجب سوزاندن و احتراق سایر مواد آلی شود. در دمای درجه سانتی گراد تجزیه شده و از هم می پاشد. این ماده در بازار با نام های آمونیوم پروکسی دی سولفات،AP و APS نیز شناخته می شود.

از این ماده در بسیاری از واکنشهای آزمایشگاهی و صنعتی، کاغذسازی، مواد غذایی، تولید شوینده ها، کودهای شیمیایی، برای نگهداری چوب، محصولات آرایشی و بهداشتی (ساخت لایه بردارها)، پلاستیک سازی، حشره کش، قارچ کش و آفت کشها است.فاده می شود.

این ترکیب در دمای درجه سانتیگراد تجزیه می شود و از هم خواهد پاشید. در هنگام مواجهه با میزان حرارت زیاد، می تواند اکسیژن را تجزیه کند و با گرم شدن می تواند اکسید های نیتروژن سمی، اکسید های گوگرد و بخار های آمونیاک را ایجاد نماید. این ماده به شکل گسترده در تولید فلزات، منسوجات، سلفون، لاستیک، کاغذ های چسب، انواع غذا ها، صابون، مواد شوینده و سفید کننده های موی سر است.فاده می شوند.



( فروش ) های دیگر