تولید و ساخت آمونیوم پرسولفات در شهر ری

Ammonium persulfate-1
Ammonium persulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نقش‌برجسته یکی از شاهان ساسانی، احتمالاً اردشیر اول یا شاهپور نخست که تا زمان فتحعلی شاه قاجار در محل کوه نزدیک کارخانه سیمان ری قرار داشته‌است و به دستور فتحعلی شاه از بین رفته و نقش خود را به جای آن حجاری نموده بوده‌است.

کوچه حنظله، دینار، شهید محمدرضا عربخواری. امام خمینی. باصری. جاده ورامین. ساسان، الموالی، صوفی، در بازار روده (حسن صباح در آنجا خانه داشت)، خیابان سرکه در قرن دوّم و سوّم هجری شهرت و عظمتی داشت، خیابان ساربان (یا ساربانان) و علاوه بر اینها خود بازارها در حکم شوارع بودند.

بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.


همان طور که ذکر شد آمونیوم پرسولفات یک ترکیب اکسید کننده قوی می باشد که به راحتی رطوبت را جذب می کند. از جمله حلال های پرسولفات آمونیوم، آب و متانول هستند که فرایند انحلال پذیری طی یک واکنش گرماگیر صورت می گیرد. آمونیوم پرسولفات با خلوص درصد به صورت کریستال های سفید رنگ تا زرد رنگ و همچنین گاها بی رنگ و بدون بو می باشد. همچنین این ترکیب معدنی به صورت پودری نیز تولید می شود.

پروکسی دی سولفات یا آمونیوم پرسولفات یک ترکیب معدنی یا نمک بی رنگ (سفید رنگ) و بدون بو است. که در آب بسیار محلول می باشد. این ماده یک اکسید کننده قوی است. که به عنوان یک ماده تمیز کننده و سفید کننده مورد است.فاده قرار می گیرد. سنتز آمونیوم پرسولفات همچون سایر پراکسید سولفات ها و طی فرایند الکترولیتی انجام می پذیرد. هایپر صنعت فامکو تامین کننده این ماده از معتبرترین تولید کننده پرسولفات آمونیوم و نماینده فروش انواع پرسولفات آمونیوم وارداتی از جمله آمونیوم پرسولفات مرک، آمونیوم پرسولفات چین و آمونیوم پرسولفات ترکیه می باشد. برای دریافت مشاوره جهت خرید آمونیوم پرسولفات با خلوص درصد و همچنین اطلاع از دیتاشیت و بروزترین قیمت آمونیوم پرسولفات صنعتی می توانید با کارشناسان بخش فروش مواد شیمیایی هایپر صنعت فامکو تماس حاصل فرمایید.

این ماده که از آن به اختصار با عنوان APS نیز یاد می شود، به راحتی در آب حل شده و با افزایش دمای آب و گرم شدن آن، حلالیت آن نیز بیشتر می شود. آمونیوم پرسولفات به صورت کریستال های جامد سفید رنگ با قدرت اکسید کنندگی بالا تولید می شود، به راحتی رطوبت را جذب کرده و حالت کیک به خود می گیرد. همچنین به تنهایی باعث سوزاندن نمی شود؛ اما ممکن است. به صورت خود به خودی موجب سوزاندن و احتراق سایر مواد آلی شود. در دمای درجه سانتی گراد تجزیه شده و از هم می پاشد. این ماده در بازار با نام های 



( تولید و ساخت ) های دیگر