تولید و ساخت آمونیوم پرسولفات در شهرک صنعتی شمس آباد

Ammonium persulfate-1
Ammonium persulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این موضوع باعث می‌شود که جذب و است.خدام نیروهای متخصص و فعال توسط مسئولین این شهرک صنعتی بسیار بالا باشد. صنایع بسیار مشهوری در این شهرک مشغول به فعالیت هستند و نیاز به افراد خبره و با تجربه در حیطه کاری خود دارند. به نوعی می‌توان گفت شهرک صنعتی شمس آباد طی چند سال اخیر نقش مهمی در زمینه اشتغال‌زایی برای کارکنان و افراد جامعه داشته است..

برخلاف چند نمونه از شهرک‌های صنعتی دیگر در اطراف تهران که فعالیت بسیاری از صنایع در آن متوقف شده‌ است.؛ این شهرک طی چند سال اخیر یکی از مهمترین مراکز برای تولید و گسترش صنعت بوده است.. به طوری که هیچگاه فعالیت در آنجا متوقف نشده است.. به گونه‌ای که امروزه بیش از هزار نفر پرسنل در آنجا مشغول به کار هستند. این شهرک صنعتی، در

یکی از مهمترین سوالاتی که برای کاربران و متقاضیان خرید سوله و کارخانه در شهرک صنعتی شمس آباد به وجود می‌آید، این است. که قیمت این کارخانه‌ها و املاک صنعتی چقدر است.. در واقع قیمت خرید سوله‌ها و کارخانه‌ها به جواز آنها بستگی دارد. نوع کاربری هر کارخانه با کارخانه دیگر متفاوت است.. شما قبل از خرید باید تمامی این عوامل را مورد بررسی قرار دهید.


سلام و تشکر از محصولات عالی شما من آمونیوم پرسولفات صنعتی از شما تهیه کردم. از خدمات مشاوره فنی قبل از فروش و خدمات پس از فروش بسیار راضی بودم. و همچنین کیفیت کالا هم بی نظیر بود. حتما باز هم برای خرید سایر مواد آزمایشگاهی مزاحمتون میشم

محلول آبی پرسولفات آمونیوم در دمای اتاق به سرعت و در دماهای بالاتر، به تدریج و آرام آرام اسیدی شده و O و NHHSO تشکیل می دهد. با گرم شدن این محلول در دمای درجه سانتی گراد، اکسیدهای گوگرد، اکسیدهای ازت، اکسیژن و آمونیاک آزاد می شود.

همانند سایر مواد شیمیایی، رعایت نکات ایمنی در مورد آمونیوم پرسولفات نیز اهمیت دارد. گرد و غبار پودر این محصول برای چشم، بینی، گلو، ریه و پوست می تواند تحریک کننده باشد. قرار گیری طولانی مدت در معرض این گرد و غبار می تواند باعث بروز و خودنمایی مشکلات تنفسی شود. نمک های پرسولفات یکی از دلایل عمده بروز یکی از مشکلات تنفسی به نام آسم بخصوص در زنان هستند. قرارگیری در معرض آمونیوم پرسولفات به صورت مداوم می تواند باعث بروز علائمی شبه آسم در افرادی شود که در صنعت آرایشگری فعالیت دارند. افرادی که بدن آنها نسبت به این ترکیب واکنش های آلرژیک نشان می دهند می توان گفت که به سایر پرسولفات های موجود مانند پرسولفات پتاسیم نیز حساس هستند. بعلاوه این محصول حساس باید در دمای بین الی درجه سانتیگرادی نگهداری شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر