تولید و ساخت آمونیوم پرسولفات در شهرک صنعتی فیروزکوه

Ammonium persulfate-1
Ammonium persulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ساندویچ پنل در تهرانشهرک های صنعتی است.ان تهرانفروش کانکس در شهرک فیروزکوهفروش ورق گالوانیزه در شهرک فیروزکوهقیمت ساندویچ پانل در شهرک صنعتی فیروزکوهساندویچ پانل در شهرک صنعتی فیروزکوهشرکت کبیر پانل در شهرک صنعتی فیروزکوهشرکت ماموت در شهرک صنعتی فیروزکوهورق گالوانیزهورق گالوانیزه رنگی

یکی از شهرک های صنعتی تهران که در مجاورت شهرستان فیروزکوه قرار دارد شهرک صنعتی فیروزکوه است. که حدود هکتار وسعت دارد و قرارداد در این شهرک صنعتی منعقد شده است.. هم اکنون واحد صنعتی در این شهرک مشغول به کار هستند و حتی می توانند شروع به فعالیت کنند.

شهر صنعتی فیروزکوه در است.ان تهران و شهرستان تهران واق شده است. .که از مساحت کل ۵ هکتار برخوردار است..قراردادهای منعقد شده و واحدهای صنعتی این شهرک واحد است. که این واحد به بهره برداری رسیده اند. لازم به ذکر است. که طرح در شهرک صنعتی فیروزکوه در حال ساخت است.


مصرف و کاربرد اولیه سولفات به عنوان کود کشاورزی برای خاک های قلیایی است.. یون آمونیوم در خاک آزاد شده و مقدار محدودی اسید تولید می کند. کاهش میزان Ph خاک، موجب تامین نیتروژن مورد نیاز برای رشد گیاه می شود. مهم ترین مشکل است.فاده از 

علاوه بر این، در کشاورزی به عنوان اسپری کمکی برای قارچ کش ها، حشره کش ها و علف کش های محلول در آب نیز کاربرد دارد. به عنوان نگهدارنده چوب نیز مورد است.فاده قرار گرفته و حتی به تولید سایر نمک های آمونیوم کمک می کند. نکته قابل توجه این است. که در صورت است.فاده در کنار فلزات، احتمال ایجاد خورندگی وجود دارد. همین نکته موجب شده است. تا موارد کاربرد آن کمتر از قبل شود.

این ترکیب در دمای درجه سانتیگراد تجزیه می شود و از هم خواهد پاشید. در هنگام مواجهه با میزان حرارت زیاد، می تواند اکسیژن را تجزیه کند و با گرم شدن می تواند اکسید های نیتروژن سمی، اکسید های گوگرد و بخار های آمونیاک را ایجاد نماید. این ماده به شکل گسترده در تولید فلزات، منسوجات، سلفون، لاستیک، کاغذ های چسب، انواع غذا ها، صابون، مواد شوینده و سفید کننده های موی سر است.فاده می شوند.



( تولید و ساخت ) های دیگر