تولید و ساخت آمونیوم پرسولفات در شهرک صنعتی قرچک

Ammonium persulfate-1
Ammonium persulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


سلام بر شما و ممنون از حضورتون برخورد پرسولفات آمونیوم با پوست دست در حالت جامد و خشک مشکلی ایجاد نمیکند اما بهتر است. بلافاصله با آب سرد شسته بشه چون در صورت وجود رطوبت در پوست باعث ایجاد حساسیت و خارش میشه. در حالت محلول هم که خاصیت اکسید کنندگی دارد.

شرکت پگاه محیط آرین پیشرو در زمینه تولید و واردات انواع مواد شیمایی، به ویژه مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب از قبیل سولفات آلومینیوم % است.اندارد و PAC با بهترین کیفیت و مطابق با است.اندارد های روز دنیا می باشد. این مجموعه موفق به اخذ گواهینامه ISO و ISO در سال ۸ و شده است..

این ماده باید در محیط های خشک، خنک (دمای اتاق) و دارای سیستم تهویه مناسب ذخیره شود. و تخلیه آمونیوم پرسولفات نیز باید در نور انجام شده باشد. همچنین آن را در جایی از انبار به دور از مواد آلی، گوگرد، سوخت های فسفریک و عوامل کاهش دهنده نگهداری نمایید.



( تولید و ساخت ) های دیگر