فروش آمونیوم پرسولفات در شهرک صنعتی چهاردانگه

Ammonium persulfate-1
Ammonium persulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»

هنگامی که تمام نیازهای یک تولیدکننده برای تولید یک محصول در یک محدوده کوچک تأمین شود، در هزینه ها به شدت صرفه جویی خواهد شد. همین مسئله باعث شده که قیمت تمام شده محصولات برای تولیدکننده کمتر شود و در نهایت فروشنده و خریدار نیز متحمل هزینه های کمتری شده و سود همه مهره های دخیل در این معامله افزایش یابد.

چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.


آمونیوم پرسولفات با فرمول شیمیایی SO۸ یک ترکیب معدنی است. که جرم مولی آن ۸٫۸ می‌باشد. به عنوان یک عامل اکسیدکننده در شیمی پلیمر، فرایند سونش و به عنوان عامل پاک‌کننده و سفیدکننده است.فاده می‌شود. این ماده به خوبی در آب حل می‌شود و حلالیت آن بسیار بیشتر از نمک مشابه آن یعنی پتاسیم پرسولفات می‌باشد.

نگهداری از آمونیوم پرسولفات بایستی جدا و دور از مواد با قابلیت اشتعال و یا قابل احتراق، ترکیبات آلی و همچنین زنگ زدگی و سایر مواد احیا کننده صورت گیرد. برای جلوگیری از تجزیه این ترکیب و ایجاد و بروز انفجار باید از ترکیب آن جلوگیری به عمل آید. این ترکیب غیر قابل اشتعال است. اما می تواند اکسیژن که یکی از ارکان مثلث آتش است. را آزاد کند. بنابراین می تواند نقشی تشدید کننده در احتراق دارا باشد. محیط ذخیره سازی و انبار این ترکیب بایستی خشک و تمیز و دارای هوایی با تهویه مناسب باشد. همچنین باید از آتش، گرما و نور مستقیم خورشید به دور باشد. بسته بندی آن نیز باید مهر و موم گردد و دارای برچسب های واضح و سالم که اطلاعاتی از جمله مشخصات و نکات ایمنی نگهداری و کار با این محصول باشد.

سلام و تشکر از محصولات عالی شما من آمونیوم پرسولفات صنعتی از شما تهیه کردم. از خدمات مشاوره فنی قبل از فروش و خدمات پس از فروش بسیار راضی بودم. و همچنین کیفیت کالا هم بی نظیر بود. حتما باز هم برای خرید سایر مواد آزمایشگاهی مزاحمتون میشم



( فروش ) های دیگر