فروش آمونیوم پرسولفات در شهریار

Ammonium persulfate-1
Ammonium persulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در سال ، شهریار یکی از شناخته‌شده‌ترین شاعران سرزمینش بود و بارها در مراسم مختلف مورد تجلیل قرار گرفت. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز مراسم مشابهی برای بزرگداشت یک عمر تأثیرگذاری است.اد شهریار بر فرهنگ و ادب ایران‌زمین برگزار شد.

شهریار دوران کودکی خود را درمیان روستائیان پاکدل آذربایجانی گذراند. اما هنگامی که به تبریز آمد مفتون این شهر جذاب و تاریخ ساز و ادیب پرور شد. دوران تحصیلات اولیه خود را در مدارس متحده ، فیوضات و متوسطه تبریز گذراند و با قرائت و کتابت السنه ترکی ، فارسی و عربی آشنا شد.

رابطه‌ی عاشقانه شهریار و ثریا به‌‌تلخی به پایان رسید و بهجت تبریزی که عشقی نافرجام را تجربه کرده بود تهران را ترک کرد و در نیشابور مشغول به کار شد. اواخر سال شهریار به دلیل ابتلا به بیماری مجبور شد به تهران بازگردد که این بازگشت با بستری شدن وی در بیمارستان همراه بود.


دمای ذوب این جامد بلوری درجه، دمای جوش درجه سانتی گراد و چگالی آن نیز . گرم بر سانتی متر مکعب است.. دانسیته اتمی آن . گرم بر لیتر و دمای پایداری آن نیز درجه سانتی گراد می باشد. همچنین یک عامل قوی اکسید کنندگی است. که به راحتی نمی سوزد اما می تواند به تولید مواد آلی منجر شود.

محیطی که در آن با آمونیوم پرسولفات کار می کنید باید کاملا خشک بوده و دارای تهویه مناسب هوا باشد. حتما آزمایشات مربوط به آن را در زیر هود انجام داده و از تنفس بخارات آن خودداری کنید. این ماده باید در دمای اتاق نگهداری شود و همچنین برای نگهداری آن در انبار باید حواستان باشد که آمونیوم پرسولفات را به دور از مواد آلی گوگرد، سوخت های مختلف مانند فسفریک و عوامل کاهش دهنده نور (باید در نور نگهداری شود) به دور باشد.

آمونیوم پرسولفات می تواند به عنوان ماده اولیه تولید پرسولفات و پراکسید هیدروژن در صنایع شیمیایی، بازدارنده پلیمریزاسیون، آغازگر پلیمریزاسیون مونومر وینیل کلراید بکار رود. بعلاوه این ترکیب شیمیایی می تواند به عنوان خورنده در برش فلزات و است.خراج نفت در صنعت نفت بکار رود. در صنعت



( فروش ) های دیگر