تولید و ساخت آمونیوم پرسولفات در فیروزکوه

Ammonium persulfate-1
Ammonium persulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای رسیدن به دریاچه آهنک با ماشین،‌ ابتدا باید به روستای سیمین دشت بروید و پس از آن، مسیری خاکی را یا باید دقیقه با ماشین و یا ساعت پیاده، طی کنید. ناگهان در میان بیابان، نیزاری کوچک را خواهید دید که دریاچه آهنک در دل آن پنهان شده است..

تنگه واشی مکانی با جاذبه‌های گردشگری است. که در حدود ۵ کیلومتری شمال غربی شهرستان فیروزکوه قرار گرفته و با داشتن آب و هوای مناسب در تابستان‌ها، میزبان جمعیت کثیری از مسافران و گردشگران می‌باشد. شاید یکی از جذابترین بخش‌های سفر به تنگه واشی حرکت در رودخانه‌ای است. که در بین یک دره سنگی قرار دارد. با توجه به نزدیکی تنگه واشی به شهر تهران، امکان مسافرت یک روزه به این منطقه وجود دارد و به‌خصوص در تابستان هزاران نفر از ساکنین است.ان تهران و دیگر است.ان‌های اطراف به این منطقه مسافرت می‌کنند. در سال‌های اخیر، بسیاری از موسسه‌های توریستی، اقدام به برگزاری تورهای گوناگونی در این منطقه نموده‌اند که همین امر باعث افزایش شهرت و معروفیت این منطقه شده‌است.

قرار است. به یکی از روستاهای سرسبز و پر از کوچه باغ فیروز کوه تهران برویم که غاری باستانی در ارتفاعات آن قرار گرفته است.. غار بورنیک طولانی‌ترین غار تهران و چهارمین غار طولانی ایران است. که به دلیل وجود آثار زندگی انسان‌های غارنشین در آن، ارزش باستانی بسیاری دارد.


کاربرد آمونیوم پرسولفات به عنوان کاتالیزور برای فرایند کوپلیمریزاسیون انواع ژل های آکریل آمید و بیس آکریل آمید در آزمایشگاه بیولوژی کاربرد می باشد. این واکنش پلیمریزاسیون توسط رادیکال های آزادی که در هنگام واکنش اکسیداسیون و احیاء تشکیل می شوند، صورت می گیرد. این ماده همچنین به همراه تترا متیل اتیلن دی آمین برای کاتالیز کردن پلیمریزاسیون آکریل آمید در ساخت ژل پلی آکریل آمید است.فاده می شود. از این رو برای SDS-PAGE و وسترن بلات در تحقیقات آزمایشگاهی و بیولوژیکال مهم است..

محیطی که در آن با آمونیوم پرسولفات کار می کنید باید کاملا خشک بوده و دارای تهویه مناسب هوا باشد. حتما آزمایشات مربوط به آن را در زیر هود انجام داده و از تنفس بخارات آن خودداری کنید. این ماده باید در دمای اتاق نگهداری شود و همچنین برای نگهداری آن در انبار باید حواستان باشد که آمونیوم پرسولفات را به دور از مواد آلی گوگرد، سوخت های مختلف مانند فسفریک و عوامل کاهش دهنده نور (باید در نور نگهداری شود) به دور باشد.

پرسولفات آمونیوم به صورت پروفرمایی با تضمین کیفیت مطابق با آنالیز ارائه شده از کشور چین وارد شده و با مناسب ترین قیمت به فروش می رسد. برای است.علام موجودی و قیمت آمونیوم پرسولفات کافیست از طریق شماره های بالا با ما در ارتباط باشید.



( تولید و ساخت ) های دیگر