فروش آمونیوم پرسولفات در فیروزکوه

Ammonium persulfate-1
Ammonium persulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از طرفی دیگر برای کسانی که قصد سفری دو سه روزه با خودروی شخصی خود دارند، طی کردن این مسیر کوهستانی در هوای سرد و از میان جاده‌های لیز، کمی خطرناک و دشوار است.. طبیعت نیز در فصول گرم سال، چهره زیباتری در این مناطق پیدا می‌کند. تمام روستاهایی که معرفی کردیم از نعمت جنگل‌های سرسبز و باغ‌های حاصلخیز برخوردار هستند.

آب و هوای آن در زمستان، بسیار سرد و یخبندان می‌شود؛ بنابراین اگر تجربه جدی در زمینه طبیعت‌گردی در زمستان ندارید، بهتر است. فصل‌های تابستان و بهار به این روستا بروید. در این روستا می‌توانید در دشت‌های وسیع آن کمپ بزنید و یا به یکی از اتاق‌های اقامتی در یکی از باغ‌های مردم محلی بروید.

اگر می‌خواهید در میان تمام جاذبه‌های طبیعی فیروزکوه و تهران،‌ جایی را انتخاب کنید که طبیعت بکر و کوچه‌باغ‌های آرام و زیبا داشته باشد، روستای سیمین دشت برای شما بهترین انتخاب است.. اولین نکته درباره این روستا این است. که در منطقه‌ای کوهستانی قرار گرفته است.. ارتفاع کوه‌هایی که این روستا را احاطه کرده‌اند، گاهی تا متر نیز می‌رسند.


سلام بر شما و ممنون از حضورتون برخورد پرسولفات آمونیوم با پوست دست در حالت جامد و خشک مشکلی ایجاد نمیکند اما بهتر است. بلافاصله با آب سرد شسته بشه چون در صورت وجود رطوبت در پوست باعث ایجاد حساسیت و خارش میشه. در حالت محلول هم که خاصیت اکسید کنندگی دارد.

آمونیوم پرسولفات یک ماده صنعتی و کاربردی است. که به صورت پودر بلوری شکل در بازار به فروش می رسد، از این ماده در آزمایشگاه ها و صنایع مختلف به وفور است.فاده می شود و در صورتی که نکات ایمنی را رعایت نکنید احتمال خطر انفجار و اشتعال را بیشتر خواهید کرد.

همانند سایر مواد شیمیایی، رعایت نکات ایمنی در مورد آمونیوم پرسولفات نیز اهمیت دارد. گرد و غبار پودر این محصول برای چشم، بینی، گلو، ریه و پوست می تواند تحریک کننده باشد. قرار گیری طولانی مدت در معرض این گرد و غبار می تواند باعث بروز و خودنمایی مشکلات تنفسی شود. نمک های پرسولفات یکی از دلایل عمده بروز یکی از مشکلات تنفسی به نام آسم بخصوص در زنان هستند. قرارگیری در معرض آمونیوم پرسولفات به صورت مداوم می تواند باعث بروز علائمی شبه آسم در افرادی شود که در صنعت آرایشگری فعالیت دارند. افرادی که بدن آنها نسبت به این ترکیب واکنش های آلرژیک نشان می دهند می توان گفت که به سایر پرسولفات های موجود مانند پرسولفات پتاسیم نیز حساس هستند. بعلاوه این محصول حساس باید در دمای بین الی درجه سانتیگرادی نگهداری شود.



( فروش ) های دیگر