تولید و ساخت آمونیوم پرسولفات در لواسان

Ammonium persulfate-1
Ammonium persulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


لواسان جذابیت‌های گردشگری و توریستی زیادی در دل خود جای داده است.. اگر می‌خواهید در فرصت محدود سفر به لواسان از طبیعت این اطراف دیدن کنید خوب است. که بازدید از این مورد را در برنامه خود قرار دهید. کدام مورد؟ الان به شما می‌گوییم.

نام شهر لواسان بدون پسوند یا پیشوند می‌باشد و نباید آن را با دهستان لواسان کوچک یا دهستان لواسان بزرگ که دیگر مناطق بخش لواسانات هستند، اشتباه گرفت. گاهی اشتباهاً آن را شهر گلندوک یا شهر لواسان کوچک می‌نامند که این اسامی غیررسمی بوده و کاربرد ندارند زیرا دهستان لواسان بزرگ یا مرکز آن یعنی روستای لواسان بزرگ، شهر نیستند که برای رفع تشابه اسمی با آن‌ها از پسوند است.فاده شود و اگر هم روزی شهر شوند وسعت آن‌ها به اندازه‌ای نیست که بزرگتر از شهر لواسان باشند. اطلاق نام محله گلندوک بر کل شهر لواسان که تنها یکی از چندین محله شهر لواسان است. نیز یک غلط مصطلح دیگر است. که در برخی موارد دیده می‌شود در حالی که برخی محله‌های شهر لواسان مثل

کمتر کسی در ایران نام منطقه لواسان تهران را نشنیده است.. اگر ساکن پایتخت باشید حتماً با این منطقه آشنایی دارید. اینجا در واقع یک شهرستان کوچک از توابع شمیرانات تهران است. که در بخشی به نام لواسانات قرار گرفته است.. یک منطقه خوش آب‌وهوا و شمالی که به دلیل هوای خوش و طبیعت چشم‌نوازش حسابی معروف شده و محبوب تهرانی‌هاست. در این مقاله از میهمان شو قصد داریم شما را برای سفر به لواسان تهران راهنمایی کنیم. از تهران تا لواسان چهل دقیقه راه است.. حدوداً با دقیقه رانندگی می‌توانید خود را از مسیر آزادراه شهید بابایی یا بزرگراه شهید زین‌الدین تهران به جاده لشگرک و از آنجا به لواسان برسانید. البته برای رسیدن به لواسان راه‌های دیگری هم وجود دارد. اگر ساکن شرق تهران هستید می‌توانید از مسیر جاده تلو هم به سمت لواسان بروید. در ادامه بیشتر با جزئیات سفر به لواسان آشنا خواهید شد.


علاوه بر این، در کشاورزی به عنوان اسپری کمکی برای قارچ کش ها، حشره کش ها و علف کش های محلول در آب نیز کاربرد دارد. به عنوان نگهدارنده چوب نیز مورد است.فاده قرار گرفته و حتی به تولید سایر نمک های آمونیوم کمک می کند. نکته قابل توجه این است. که در صورت است.فاده در کنار فلزات، احتمال ایجاد خورندگی وجود دارد. همین نکته موجب شده است. تا موارد کاربرد آن کمتر از قبل شود.

آمونیوم پرسولفات با فرمول شیمیایی SO۸ یک ترکیب معدنی است. که جرم مولی آن ۸٫۸ می‌باشد. به عنوان یک عامل اکسیدکننده در شیمی پلیمر، فرایند سونش و به عنوان عامل پاک‌کننده و سفیدکننده است.فاده می‌شود. این ماده به خوبی در آب حل می‌شود و حلالیت آن بسیار بیشتر از نمک مشابه آن یعنی پتاسیم پرسولفات می‌باشد.

تترا متیل اتیلن دی آمین یک کاتالیزور ضروری برای پلیمریزاسیون ژل پلی آکریل آمید است.. TEMED یک تثبیت کننده رادیکال آزاد است. و تثبیت این رادیکال آزاد به منظور بهبود پلیمریزاسیون آکریل آمید صورت می گیرد.هنگام آماده سازی ژل ها برای الکتروفورز، ازAPS (آمونیوم پرسولفات) که از اجزای ژل های SDS است. برای کاتالیز کردن و پلیمریزاسیون آکریل آمید است.فاده می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر