فروش آمونیوم پرسولفات در لواسان

Ammonium persulfate-1
Ammonium persulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این درخت در محوطه عمارت و باغ نظام السلطان قرار دارد. باغ نظام‌السطان در مرکز شهر لواسان کوچک است. و علت شهرت این چنار، عمر طولانی آن است.. گفته می‌شود، این چنار در حدود ۵ سال عمر دارد. در زیر این درخت، چشمه‌ای جاریست و  در گذشته چنار نظام‌السلطان، پنج تنه قطور و بزرگ و گسترده داشته اما با گذشت سالیان طولانی، تنها دو تنه از آن باقی مانده است..

لواسان از مقاصد گردشگری و ییلاقی نزدیک به تهران است. که می‌توان برای گشت و گذار در این خطه، سفری یک‌روزه یا دو روزه را برنامه‌ریزی کرد. البته برای این که سفر لذت بخشی داشته باشید، بهتر است. قبل از حرکت با جاذبه‌های طبیعی و مذهبی آن به خوبی آشنا شوید تا در زمان سفر دچار سردرگمی نشوید و برای گردش در لواسان بهترین انتخاب را داشته باشید.

لوسان مرکز بخش لواسانات است. و محله‌ها و روستاهای زیادی را در خود جای داده. بخش لواسانات از شهر لواسان و دو دهستان تشکیل شده‌ است.. لواسان بزرگ به مرکزیت روستای لواسان بزرگ و لواسان کوچک به مرکزیت روستای افجه، دهستان‌های بخش لواسانات را تشکیل می‌دهند.


آمونیوم پرسولفات می تواند به عنوان ماده اولیه تولید پرسولفات و پراکسید هیدروژن در صنایع شیمیایی، بازدارنده پلیمریزاسیون، آغازگر پلیمریزاسیون مونومر وینیل کلراید بکار رود. بعلاوه این ترکیب شیمیایی می تواند به عنوان خورنده در برش فلزات و است.خراج نفت در صنعت نفت بکار رود. در صنعت

شرکت نوین تجارت وارد کننده با کیفیت ترین آمونیوم پرسولفات از معتبرترین برند می باشد و این مواد هم اکنون در چند شرکت بزرگ در حال مصرف می‌باشد. از جمله کاربردهای این موارد عملکرد عالی در اکسیداسیون نشاسته و صنایع روی می باشد.

ورود آن به دستگاه گوارش سبب ایجاد تهوع، است.فراغ، درد در ناحیه شکم، خونریزی معده، تنگی مری، اختلال در تنفس و بیهوشی می شود. به همین علت در هنگام کار با آن حتما از عینک با حفاظ کناری، دستکش و ماسک است.فاده نمایید و در محیطی با تهویه مناسب فعالیت کنید.



( فروش ) های دیگر