تولید و ساخت آمونیوم پرسولفات در پردیس

Ammonium persulfate-1
Ammonium persulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.

همین موضوع سبب شده که تا به امروز سطح کیفی سکونت در اونها به حد ایده‌آلی برسه. چرا که علاوه بر وجود انواع امکانات، فاز‌های ، و در بهترین موقعیت جغرافیایی و آب وهوایی شهر پردیس تهران هم هستن که در بین اونها، فاز هم لقب بهترین‌ رو به خودش اختصاص داده. 

مراکز تجاری، فروشگاه‌های مختلف و امکانات زیادی در شهر پردیس جای گرفته که شما در هر نقطه از اون میتونین بهش دسترسی داشته باشین. به عنوان نمونه؛ پاساژ الماس، پاساژ نیما، مجتمع تجاری ایران زمین، مجتمع تجاری گلستان، مجتمع تجاری بهارستان، پاساژ گلها، مجتمع ولیعصر، مرکز خرید پردیس، مرکز خرید یاقوت، پاساژ امید. 


شرکت پگاه محیط آرین پیشرو در زمینه تولید و واردات انواع مواد شیمایی، به ویژه مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب از قبیل سولفات آلومینیوم % است.اندارد و PAC با بهترین کیفیت و مطابق با است.اندارد های روز دنیا می باشد. این مجموعه موفق به اخذ گواهینامه ISO و ISO در سال ۸ و شده است..

از خصوصیات این اکسید کننده قدرتمند می توان به کاربرد آن برای حکاکی مس روی صفحه های مدار چاپی به عنوان جایگزینی برای محلول کلرید فریک اشاره کرد. این خاصیت سال ها پیش کشف شده است.. در سال ، جان ویلیام تورنتین از یک محلول رقیق سولفات آمونیوم برای اچ کردن مس است.فاده کرد. تورنتین قبل از قرار دادن مارپیچ های مس در محلول پرسولفات آمونیوم، مارپیچ های مس را وزن کرد. پس از یک ساعت ، مارپیچ ها مجدداً توزین و مقدار مس محلول توسط این ماده ثبت شد. این آزمایش به سایر فلزات مانند نیکل، کادمیوم و آهن نیز تسری یافت، که همگی نتایج مشابهی داشتند.

آمونیوم پرسولفات با فرمول شیمیایی SO۸ یک ترکیب معدنی است. که جرم مولی آن ۸٫۸ می‌باشد. به عنوان یک عامل اکسیدکننده در شیمی پلیمر، فرایند سونش و به عنوان عامل پاک‌کننده و سفیدکننده است.فاده می‌شود. این ماده به خوبی در آب حل می‌شود و حلالیت آن بسیار بیشتر از نمک مشابه آن یعنی پتاسیم پرسولفات می‌باشد.



( تولید و ساخت ) های دیگر