فروش آمونیوم پرسولفات در پردیس

Ammonium persulfate-1
Ammonium persulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعی، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبيعی، در چهارفصل سال، چشم‌انداز زیبایی‌ رو به وجود آورده‌. از نمونه‌هاش میتونیم به این مکان‌ها اشاره کنیم: منطقۀ آبشار

با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 

در اجرای این پروژه درصد سرمایه‌گذاری از طرف بانک مسکن، ۸ درصد از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس، درصد از طرف وزارت راه و ترابری و درصد توسط سازمان توسعه راه‌های ایران انجام شده است.. هزینه تمام شده برای این آزادراه ۵۸ میلیارد ریال از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.


این ماده باید در محیط های خشک، خنک (دمای اتاق) و دارای سیستم تهویه مناسب ذخیره شود. و تخلیه آمونیوم پرسولفات نیز باید در نور انجام شده باشد. همچنین آن را در جایی از انبار به دور از مواد آلی، گوگرد، سوخت های فسفریک و عوامل کاهش دهنده نگهداری نمایید.

دمای ذوب این جامد بلوری درجه، دمای جوش درجه سانتی گراد و چگالی آن نیز . گرم بر سانتی متر مکعب است.. دانسیته اتمی آن . گرم بر لیتر و دمای پایداری آن نیز درجه سانتی گراد می باشد. همچنین یک عامل قوی اکسید کنندگی است. که به راحتی نمی سوزد اما می تواند به تولید مواد آلی منجر شود.

از خوردن و نوشیدن سیگار کشیدن در اطراف این ماده جدا خودداری نماید . در صورت مصرف آمونیاک، خونریزی معده و ورم مخاط مری اتفاق می افتد و موجب می شود فرد دچار تنگی نفس شود و خون بالا بیاورد، در صورت هوشیاری فرد دهان او را با مقدار زیادی آب شستشو دهید و سپس به اندازه یک لیوان آب به وی بخورانید.



( فروش ) های دیگر