تولید و ساخت آمونیوم پرسولفات در پیشوا

Ammonium persulfate-1
Ammonium persulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


«... ای مردم چرا نشسته‌اید؟ امروز عزاداری ما دو تا شد، یکی عزای امام حسین و دیگری اینکه دیشب دژخیمان شاه، ریخته‌اند منزل آیت‌الله خمینی و پس از دستگیری، ایشان را به تهران برده‌اند و جمعی از مردم اعتراض کرده و زخمی شده‌اند؛ ای مردم! خاک بر سرمان شد که مرجع تقلید ما دستگیرشده‌اند…»

پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.

احداث مترو در ورامین، پیشوا و قرچک بیش از ۵ سال قبل آغاز شده و هربار نماینده‌های مجلس از طریق وعده پیگیری آن از مردم رأی گرفتند، اما متولی اجرای این پروژه بارها بین شرکت راه آهن و شرکت مترو دست به دست شده است.، با پیگیری‌های محسن منصوری، است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در سفر اخیر رئیس جمهور اجرای مترو ورامین از راه آهن گرفته و تحویل شرکت مترو تهران شد، که احتمالاً دو سال هم برای تکمیل زمان لازم دارد.


این ماده باید در محیط های خشک، خنک (دمای اتاق) و دارای سیستم تهویه مناسب ذخیره شود. و تخلیه آمونیوم پرسولفات نیز باید در نور انجام شده باشد. همچنین آن را در جایی از انبار به دور از مواد آلی، گوگرد، سوخت های فسفریک و عوامل کاهش دهنده نگهداری نمایید.

سلام بر شما و ممنون از حضورتون برخورد پرسولفات آمونیوم با پوست دست در حالت جامد و خشک مشکلی ایجاد نمیکند اما بهتر است. بلافاصله با آب سرد شسته بشه چون در صورت وجود رطوبت در پوست باعث ایجاد حساسیت و خارش میشه. در حالت محلول هم که خاصیت اکسید کنندگی دارد.

نگهداری از آمونیوم پرسولفات بایستی جدا و دور از مواد با قابلیت اشتعال و یا قابل احتراق، ترکیبات آلی و همچنین زنگ زدگی و سایر مواد احیا کننده صورت گیرد. برای جلوگیری از تجزیه این ترکیب و ایجاد و بروز انفجار باید از ترکیب آن جلوگیری به عمل آید. این ترکیب غیر قابل اشتعال است. اما می تواند اکسیژن که یکی از ارکان مثلث آتش است. را آزاد کند. بنابراین می تواند نقشی تشدید کننده در احتراق دارا باشد. محیط ذخیره سازی و انبار این ترکیب بایستی خشک و تمیز و دارای هوایی با تهویه مناسب باشد. همچنین باید از آتش، گرما و نور مستقیم خورشید به دور باشد. بسته بندی آن نیز باید مهر و موم گردد و دارای برچسب های واضح و سالم که اطلاعاتی از جمله مشخصات و نکات ایمنی نگهداری و کار با این محصول باشد.



( تولید و ساخت ) های دیگر