فروش آمونیوم پرسولفات در چهاردانگه

Ammonium persulfate-1
Ammonium persulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با

برای مثال تصور کنید که برای تهیه کابینت لازم بود که چوب لازم را از شرکتی در شهر دیگر تهیه کرده و یراق آلات با کیفیت نیز از طریق شرکتی جداگانه در شهر دیگر تأمین شود. تنها هزینه حمل و نقل و زمان لازم صرف شده برای تأمین آن‌ها باعث می شد که تولیدکننده متحمل زیان شده و قیمت نهایی محصول را افزایش دهد.

اگر تصمیم به خرید کابینت، مبل، میز غذاخوری، میز تلویزیون و بسیاری اثاثیه دیگر منزل گرفته باشید، بدون شک اسم چهاردانگه تهران نیز به گوش شما خورده است.. چهاردانگه یکی از شهرهای پر رفت و آمد تهران است. و یکی از بازارهای خوش نام این است.ان نیز به شمار می رود. عمده شهرت چهاردانگه تهران به خاطر بازار مبل و کابینت آن است.؛ اما چهاردانگه کجاست و چرا تا این حد شهرت پیدا کرده است.؟ تفاوت آن با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران چیست؟ قیمت ها در این منطقه به چه شکلی است.؟ جواب این سؤالات و بسیاری سؤالات دیگر را در ادامه مطلب با هم جستجو خواهیم کرد. ادامه مطلب را با مجله وارناسا همراه باشید.


این نمک نیز مانند سایر ترکیبات شیمیایی خطرات مخصوص به خود را دارد. به طور کلی در هنگام کار با این ترکیب و سایر مواد شیمیایی الزامی است. که از روپوش آزمایشگاه، دستکش، عینک و ماسک است.فاده شود تا از هرگونه مشکل در حین انجام کار جلوگیری شود. همین طور نکات ایمنی در است.فاده و نگهداری از این ماده وجود دارد که در ادامه به آن اشاره شده است.:

پرسولفات آمونیوم به راحتی مشتعل نمی شود و نمی سوزد، اما می تواند باعث سوزاندن ترکیبات آلی شود. شایان ذکر است. که آمونیوم پرسولفات در شرایطی همچون قرارگیری در معرض حرارت بسیار زیاد و همچنین در صورت ترکیب شدن با عوامل احیا کننده، گوگرد، فسفر و غیره امکان انفجار دارد. آمونیوم پرسولفات ساختار زیر را دارد:

همانند سایر مواد شیمیایی، رعایت نکات ایمنی در مورد آمونیوم پرسولفات نیز اهمیت دارد. گرد و غبار پودر این محصول برای چشم، بینی، گلو، ریه و پوست می تواند تحریک کننده باشد. قرار گیری طولانی مدت در معرض این گرد و غبار می تواند باعث بروز و خودنمایی مشکلات تنفسی شود. نمک های پرسولفات یکی از دلایل عمده بروز یکی از مشکلات تنفسی به نام آسم بخصوص در زنان هستند. قرارگیری در معرض آمونیوم پرسولفات به صورت مداوم می تواند باعث بروز علائمی شبه آسم در افرادی شود که در صنعت آرایشگری فعالیت دارند. افرادی که بدن آنها نسبت به این ترکیب واکنش های آلرژیک نشان می دهند می توان گفت که به سایر پرسولفات های موجود مانند پرسولفات پتاسیم نیز حساس هستند. بعلاوه این محصول حساس باید در دمای بین الی درجه سانتیگرادی نگهداری شود.



( فروش ) های دیگر