فروش آمونیوم کلراید - نشادر در تهران

Ammonium chloride-1
Ammonium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جریان‌های هوایی، اثرگذاری زیادی در آب‌وهوای تهران دارند. وزش باد غالب از سمت غرب سبب می‌شود که غرب شهر همواره در معرض هوای تازه قرار گیرد؛ با وجود اینکه این باد دود و آلودگی نواحی صنعتی غرب را به همراه می‌آورد، وزش شدید آن می‌تواند هوای آلوده را از شهر تهران بیرون ببرد.

تهران به‌عنوان پایتخت ایران، هنگام شکل‌گیری مساحتی حدود کیلومتر مربع داشت. تغییرات سیاسی و افزایش جمعیت، شهر را دستخوش دگرگونی منطقه‌ای کرد و مساحت آن افزایش یافت؛ به‌طوری که در سال ، نخستین طرح جامع شهر تهران ابلاغ شد که در آن مساحت شهر با افزایشی خیره‌کننده به ۸ کیلومتر مربع رسید. تهران با این مساحت به منطقه تقسیم شده بود.

پس از انقلاب ۵، طرح جامع تهران تنها برای ۸ سال به‌طور مستقیم مبنای کنترل و هدایت توسعهٔ پایتخت ایران بود و در دهه‌های گذشته، تغییرات کالبدی و توسعهٔ کلان‌شهر تهران بیشتر بر مبنای مجموعه‌ای از ضوابط و بخشنامه‌ها صورت گرفته‌است.


کلرید آمونیوم به طور طبیعی در مناطق آتشفشانی رخ می دهد و روی سنگ های آتشفشانی در نزدیکی دریچه های خروج دود (فومارول) ایجاد می شود. بلورها مستقیماً از حالت گازی رسوب می کنند و به دلیل اینکه به راحتی در آب حل می شوند، عمر کوتاهی دارند.

آمونیوم کلرید که همچنین نمک آمونیاک نامیده می شود، نمک آمونیا و هیدروژن کلرید است.. این ماده همچنین به عنوان ماده ی نیتروژن دار برای تولید کود و است.فاده در الکترولیت سلول های خشک به کار می رود. از نشادر به طور گسترده ای برای تولید گالوانیزه، تولید قلع و لحیم کاری است.فاده می شود. همچنین برای پاک کردن سرباره جوش یا لحیم از روی فلزات است.فاده می شود. خرید آمونیوم کلرید با توجه به خواصی که دارد برای تولید داروهای سرفه و همچنین داروهای دام پزشکی است.فاده می شود.

آمونیوم کلراید یکی از مواد شیمیایی می باشد که به راحتی می توانید از فروشگاه تماد کالا تهیه کنید. شما می توانید با تماس تلفنی و یا سفارش این ماده را در مقادیر دلخواه سفارش دهید. آمونیوم کلراید یا نشادر این شرکت با کیفیت تضمینی ارائه می شود .



( فروش ) های دیگر