فروش آمونیوم کلراید - نشادر در شهر جدید اندیشه

Ammonium chloride-1
Ammonium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.

یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.

درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.


همان طور که گفته شد آمونیوم کلرید خاصیت حل شوندگی بسیار خوبی در آب دارد و همچنین در متانول، الکل، گلیسرول و هیدرازین حل می شود. اما در است.ون، دی اتیل اتر و اتیل است.ات نامحلول است.. این ترکیب حاصل از سوزاندن زباله های زغال سنگ بوده و از تراکم گاز های مشتق شده از زغال سنگ به دست می آید. کلرور آمونیوم همچنین در اطراف مناطق آتشفشانی نیز مشاهده شده است..

شما می توانید برای خرید آمونیوم کلرید با قیمت مناسب و کیفیت تضمینی به صورت آنلاین از طریق همین صفحه اقدام بفرمایید. فروشگاه تمادکالا امکان ارسال محصولات را به اقصی نقاط کشور در حداقل زمان فراهم کرده است.. درصورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر، کارشناسان مجوعه تمادکالا همه روزه پاسخگوی مشتریان گرامی هستند.

همچنین فروش نشادر برای جلوگیری از سنگ کلیه در دام هایی مثل بز ، گاو و گوسفند انجام می شود. فروش آمونیوم کلراید به صورت ماده جامد کریستالی بدون رنگ که بسیار در آب قابل حل می باشد و با ترکیب با آب باعث آزاد شدن اسید رقیقی می شود. این ماده در دمای درجه ساتیگراد بدون ذوب شدن، تبخیر می شود و به همان حجم آمونیوم و هیدروژن کلرید تبدیل می شود. آمونیوم کلرید محصول جانبی در فرآیند آمونیوم- سودا برای تولید



( فروش ) های دیگر