تولید و ساخت آمونیوم کلراید - نشادر در شهر ری

Ammonium chloride-1
Ammonium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هدف اصلی کارناوال این است. که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

در کوه سرسره که چشمه علی از پای آن جاری می‌شود نیز نقوش برجسته و کتیبه‌های شکار شیر فتحعلی شاه قاجار دیده می‌شد که سال‌ها پیش به علت است.خراج سنگ معدن، توسط کارخانه سیمان ری تخریب شد. این نقوش در ابتدا متعلق به تصویر پادشاهان ساسانی بوده است. که بعدها به دستور فتحعلی شاه محو و تصویر خودش جایگزین آن شد.


همچنین فروش نشادر برای جلوگیری از سنگ کلیه در دام هایی مثل بز ، گاو و گوسفند انجام می شود. فروش آمونیوم کلراید به صورت ماده جامد کریستالی بدون رنگ که بسیار در آب قابل حل می باشد و با ترکیب با آب باعث آزاد شدن اسید رقیقی می شود. این ماده در دمای درجه ساتیگراد بدون ذوب شدن، تبخیر می شود و به همان حجم آمونیوم و هیدروژن کلرید تبدیل می شود. آمونیوم کلرید محصول جانبی در فرآیند آمونیوم- سودا برای تولید

کلرید آمونیوم به طور طبیعی در مناطق آتشفشانی رخ می دهد و روی سنگ های آتشفشانی در نزدیکی دریچه های خروج دود (فومارول) ایجاد می شود. بلورها مستقیماً از حالت گازی رسوب می کنند و به دلیل اینکه به راحتی در آب حل می شوند، عمر کوتاهی دارند.

این ترکیب معدنی را در شکل کانی شناسی طبیعی خود سال آمونیاک می نامند. محلول درصد جرمی آمونیوم کلرید در آب دارای pH در محدوده . تا . می باشد. همانطور که ذکر شد آمونیوم کلراید یا نشادر در صنایع بسیاری همچون صنایع کود و به عنوان طعم دهنده شیرین بیان کاربرد دارد.



( تولید و ساخت ) های دیگر