فروش آمونیوم کلراید - نشادر در شهر قدس

Ammonium chloride-1
Ammonium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اکثر فضای سبز قدس خشک شده و تبدیل به خانه و مراکز صنعتی شده، اما همچنان می‌شود نمونه‌هایی از باغات قدیمی را در آن دید. غیر باغات معروف که در بالا به آن اشاره شد می‌توان به بوستان‌ها هم اشاره کرد. مسئولیت نگهداری از فضای سبز و بوستان‌های شهرقدس بر عهده سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری قدس می‌باشد.

امیرتومان با فراهم کردن امکانات و آوردن عده‌ای از اهالی خمسه به این منطقه، آرام آرام زمین‌های بایر را به زمین‌های کشاورزی تبدیل نمود و منطقه رنگی از زندگی جدید به خود گرفت. می‌گویند نام اولیه این محل پیش از آنکه امیر تومان آن را تصاحب کند

به گفته حسین بیگلری رئیس وقت اداره محیط زیست قدس فعالیت صنایع بزرگ و کوچک در شهرستان قدس در کنار مزایا، ثمرات و فرصت‌های متعدد و بالقوه‌ای که از منظر اقتصادی، تولیدی و اشتغالزایی در پی دارد، حاوی مخاطرات و تهدیداتی در عرصه زیست‌محیطی نیز است.. وجود معدن شن و ماسه در این منطقه به صورت بالقوه مستعد ایجاد آلودگی‌های زیست‌محیطی است. که تا درصد این معادن از حیث رعایت اصول زیست‌محیطی، است.انداردهای لازم را رعایت می‌کنند، لذا فعالیت معادن با آلایندگی‌هایی همراه بوده که در شهرستان قدس بخش عمده این آلودگی‌ها ناشی از مسیرهای دسترسی و راه‌های مواصلاتی منتهی به معادن و تردد خودروهای سنگین و کامیون‌های حمل مصالح و نخاله‌های ساختمانی است.. میزان آلایندگی هوای قدس در مقایسه با شهرستان‌های همجوار (ملارد و شهریار) به مراتب سنگین تر و شدید تر است. که فعالیت‌های صنعتی و تولیدی اشاره شده از یکسو و نزدیکی به پایتخت و تأثیرپذیری از هوای آلوده تهران نیز ضریب آلودگی‌ها را تشدید کرده‌است. یکی از معضلات اساسی ما در این منطقه به لاستیک سوزی و زباله سوزی معطوف می‌شود.


آمونیوم کلرید که همچنین نمک آمونیاک نامیده می شود، نمک آمونیا و هیدروژن کلرید است.. این ماده همچنین به عنوان ماده ی نیتروژن دار برای تولید کود و است.فاده در الکترولیت سلول های خشک به کار می رود. از نشادر به طور گسترده ای برای تولید گالوانیزه، تولید قلع و لحیم کاری است.فاده می شود. همچنین برای پاک کردن سرباره جوش یا لحیم از روی فلزات است.فاده می شود. خرید آمونیوم کلرید با توجه به خواصی که دارد برای تولید داروهای سرفه و همچنین داروهای دام پزشکی است.فاده می شود.

آمونیوم کلرید، آمونیوم کلراید یا نشادر، یک ترکیب شیمیایی معدنی با فرمول شیمیایی NHCl پودری سفیدرنگ و بی بو است. و مزه ی شور و گاها تند دارد. نشادر طعم نمکی دارد و کمی تلخ است. و به عبارت دیگر، یک نمک اسیدی به حساب می‌آید. این نمک بلوری به دلیل دارا بودن یون کلر، خاصیت اسیدی ضعیفی دارد. نشادر یک جامد پودری سفید رنگ است. که به رطوبت حساس است.. نشادر ترکیبی پایدار است.، اما در صورت تماس با اسید و بازهای قوی، ناپایداری از خود نشان می‌دهد. انحلال آمونیم کلرید در آب گرماگیر است. و در آب گرم به راحتی حل شده و محلولی شفاف ایجاد می کند. محلول آبی نشادر کمی خاصیت اسیدی دارد و اسیدیته‌ی آن با حرارت دادن افزایش پیدا می‌کند. نشادر در آب، اتانول و آمونیاک محلول است. ولی در حلال‌هایی مثل است.ون و اتر نامحلول است.. نقطه ذوب و جوش آمونیوم کلرید به ترتیب و درجه سانتی گراد است.. این ماده به طور کلی از واکنش آمونیاک و هیدروکلریک اسید به دست می آید و در صنایع مختلف کاربرد دارد. از نشادر در صنایع غذایی و آرایشی بهداشتی است.فاده می‌شود. مثلا در صنایع بهداشتی، به عنوان غلیظ کننده و افزودنی در تهیه تونرهای غیرالکلی است.فاده می‎‌شود. در صنایع غذایی هم معمولا به عنوان بهبود دهنده‌ی طعم در نان‌ها است.فاده می‌شود، و همچنین به عنوان منبع نیتروژن برای فرمنتاسیون مخمر است.فاده می‌شود.

نشادر، اولین بار در سال پس از میلاد مسیح در چین کشف شد. در زمان گذشته، نشادر از دو منبع دریچه های آتش سوزی زیرزمینی در آسیای مرکزی و کفپوش های آتشفشان کوه تفتان در جنوب شرقی ایران، تامین می شد. در واقع، کلمه آمونیوم کلرید یا نشادر در چندین زبان آسیایی از عبارت ایرانی anosh adur (آتش جاویدان)، که اشاره ای به آتش سوزی های زیرزمینی دارد، مشتق شده است..



( فروش ) های دیگر