فروش آمونیوم کلراید - نشادر در شهریار

Ammonium chloride-1
Ammonium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


 “حـیـدر بابا” نـه تـنـهـا تا کوره ده های آذربایجان، بلکه به ترکـیه و قـفـقاز هـم رفـته و در ترکـیه و جـمهـوری آذربایجان چـنـدین بار چاپ شده است.، بدون است.ـثـنا ممکن نیست ترک زبانی منظومه حـیـدربابا را بشنود و منـقـلب نـشود.

زبان مردم بومی شهرستان شهریار ترکی محلی بوده ، ولی زبان محاوره و گفتگوی عامه مردم فارسی می باشد که بیشتر مردم ساکن با آن تکلم می نمایند ، علاوه برزبان فارسی ، گویشهای آذری، گیلکی، کردی و لری به لحاظ مهاجرپذیری به ترتیب اهمیت در شهرستان رایج هستند .

مجموعه تلویزیونی شهریار به کارگردانی کمال تبریزی در ۸ ساخته شد و در آن جلوه‌هایی از زندگی این شاعر به تصویر کشیده شده است.، این مجموعه در سال ۸ از شبکه دوم سیما به نمایش درآمد و از سوی برخی فرزندان شهریار مورد انتقاد قرار گرفت.


نشادر، اولین بار در سال پس از میلاد مسیح در چین کشف شد. در زمان گذشته، نشادر از دو منبع دریچه های آتش سوزی زیرزمینی در آسیای مرکزی و کفپوش های آتشفشان کوه تفتان در جنوب شرقی ایران، تامین می شد. در واقع، کلمه آمونیوم کلرید یا نشادر در چندین زبان آسیایی از عبارت ایرانی anosh adur (آتش جاویدان)، که اشاره ای به آتش سوزی های زیرزمینی دارد، مشتق شده است..

کلرید آمونیوم به طور طبیعی در مناطق آتشفشانی رخ می دهد و روی سنگ های آتشفشانی در نزدیکی دریچه های خروج دود (فومارول) ایجاد می شود. بلورها مستقیماً از حالت گازی رسوب می کنند و به دلیل اینکه به راحتی در آب حل می شوند، عمر کوتاهی دارند.

همان طور که گفته شد آمونیوم کلرید خاصیت حل شوندگی بسیار خوبی در آب دارد و همچنین در متانول، الکل، گلیسرول و هیدرازین حل می شود. اما در است.ون، دی اتیل اتر و اتیل است.ات نامحلول است.. این ترکیب حاصل از سوزاندن زباله های زغال سنگ بوده و از تراکم گاز های مشتق شده از زغال سنگ به دست می آید. کلرور آمونیوم همچنین در اطراف مناطق آتشفشانی نیز مشاهده شده است..



( فروش ) های دیگر