تولید و ساخت آمونیوم کلراید - نشادر در غرب تهران

Ammonium chloride-1
Ammonium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بدون شک مشهورترین محله غرب تهران سعادت آباد می باشد که طرح ساخت آن از سال زمانی که سید ضیاءالدین طباطبایی این اراضی را خریداری کرد کلید خورد. این سیاست مدار و بازرگان مشهور ایرانی ابتدا از این منطقه برای کشاورزی و باغداری بهره گرفت ولی بعد از مدتی پرورش خرگوش  را در این اراضی آغاز کرد که با است.قبال بسیاری از بازرگانان اروپایی روبرو شد. از سال بود که ساخت و ساز در این منطقه وارد فاز جدیدی شد و در راستای گسترش اراضی تهران سعادت آباد که در نزدیکی شهرک غرب قرار داشت به سرعت شروع به پیشرفت کرد. در طی سال محله سعادت آباد که در گذشته از آن به عنوان سادات آباد نیز یاد می شد از یک محله متروکه به محله مرفه نشین تبدیل شد و امروزه بسیاری آن را قطب مراکز خرید تهران به حساب می آورند. عمده مشهوریت سعادت آباد در تهران به دلیل ساخت و سازهای مدرنی بود که معمارین برجسته ایرانی در آن آغاز کردند ولی موقعیت خاص این محله نیز بر روی محبوبیت آن تاثیر گزار بوده است..

این منطقه وسیع که به دو بخش چیتگر شمالی و جنوبی تقسیم می شود یکی از جدیدترین مناطق ساخت و سازی در ایران به حساب می آید که به لطف آب و هوای خوب و وجود شاهراه های کلیدی تهران به یکی از انتخاب های اصلی افراد تبدیل شده است.. در این بخش از تهران شما می توانید خانه های سازمانی بلند را مشاهده کنید که در دیگر بخش های تهران کمتر دیده می شوند.

آخرین و مدرن ترین و بزرگترین منطقه‌ در همسایگی مناطق ۵ و معروف به قطب گردشگری تهران ، دارای آخرین است.اندارد های جهانی شهرسازی ، دارای بیشترین سرانه فضای سبز به دلیل بنا شدن در منطقه ای موسوم به ریه های تهران و عنوان رکورد دار ساخت و ساز در شهر تهران .


آمونیوم کلرید، آمونیوم کلراید یا نشادر، یک ترکیب شیمیایی معدنی با فرمول شیمیایی NHCl پودری سفیدرنگ و بی بو است. و مزه ی شور و گاها تند دارد. نشادر طعم نمکی دارد و کمی تلخ است. و به عبارت دیگر، یک نمک اسیدی به حساب می‌آید. این نمک بلوری به دلیل دارا بودن یون کلر، خاصیت اسیدی ضعیفی دارد. نشادر یک جامد پودری سفید رنگ است. که به رطوبت حساس است.. نشادر ترکیبی پایدار است.، اما در صورت تماس با اسید و بازهای قوی، ناپایداری از خود نشان می‌دهد. انحلال آمونیم کلرید در آب گرماگیر است. و در آب گرم به راحتی حل شده و محلولی شفاف ایجاد می کند. محلول آبی نشادر کمی خاصیت اسیدی دارد و اسیدیته‌ی آن با حرارت دادن افزایش پیدا می‌کند. نشادر در آب، اتانول و آمونیاک محلول است. ولی در حلال‌هایی مثل است.ون و اتر نامحلول است.. نقطه ذوب و جوش آمونیوم کلرید به ترتیب و درجه سانتی گراد است.. این ماده به طور کلی از واکنش آمونیاک و هیدروکلریک اسید به دست می آید و در صنایع مختلف کاربرد دارد. از نشادر در صنایع غذایی و آرایشی بهداشتی است.فاده می‌شود. مثلا در صنایع بهداشتی، به عنوان غلیظ کننده و افزودنی در تهیه تونرهای غیرالکلی است.فاده می‎‌شود. در صنایع غذایی هم معمولا به عنوان بهبود دهنده‌ی طعم در نان‌ها است.فاده می‌شود، و همچنین به عنوان منبع نیتروژن برای فرمنتاسیون مخمر است.فاده می‌شود.

کلرید آمونیوم به طور طبیعی در مناطق آتشفشانی رخ می دهد و روی سنگ های آتشفشانی در نزدیکی دریچه های خروج دود (فومارول) ایجاد می شود. بلورها مستقیماً از حالت گازی رسوب می کنند و به دلیل اینکه به راحتی در آب حل می شوند، عمر کوتاهی دارند.

آمونیوم کلراید یکی از مواد شیمیایی می باشد که به راحتی می توانید از فروشگاه تماد کالا تهیه کنید. شما می توانید با تماس تلفنی و یا سفارش این ماده را در مقادیر دلخواه سفارش دهید. آمونیوم کلراید یا نشادر این شرکت با کیفیت تضمینی ارائه می شود .



( تولید و ساخت ) های دیگر