تولید و ساخت آمونیوم کلراید - نشادر در پردیس

Ammonium chloride-1
Ammonium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فرمانداری شهر پردیس، ادارۀ مخابرات، ادارۀ گاز، ثبت اسناد و املاک، ادارۀ پست، کمیته امداد، ادارۀ فنی و حرفه‌ای، شورای اسلامی، ادارۀ کتابخانه‌های عمومی، بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، ادارۀ تعاون و کار و رفاه اجتماعی، ادارۀ فرهنگ و ارشاد، ادارۀ منابع طبیعی، ادارۀ امور مالیاتی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ادارۀ صنعت و معدن و تجارت، سازمان حمل نقل، پارک فناوری پردیس، آموزش و پرورش، دانشگاه پبام نور، دانشگاه آزاد، پلیس راهور، کلانتری، ادارۀ ورزش و جوانان، دادگستری و...

همانند فاز ، این فاز هم دارای خانه‌های ویلایی و آپارتمانه. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید خانه در این فاز و محبوبیت بیشترش نسبت به سایر فازهای پردیس (به دلیل وجود امکانات شهری) هزینه‌ی خرید خانه در فاز پردیس هم نسبتا بیشتره.

شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.


آمونیوم کلرید که همچنین نمک آمونیاک نامیده می شود، نمک آمونیا و هیدروژن کلرید است.. این ماده همچنین به عنوان ماده ی نیتروژن دار برای تولید کود و است.فاده در الکترولیت سلول های خشک به کار می رود. از نشادر به طور گسترده ای برای تولید گالوانیزه، تولید قلع و لحیم کاری است.فاده می شود. همچنین برای پاک کردن سرباره جوش یا لحیم از روی فلزات است.فاده می شود. خرید آمونیوم کلرید با توجه به خواصی که دارد برای تولید داروهای سرفه و همچنین داروهای دام پزشکی است.فاده می شود.

کلرید آمونیوم به طور طبیعی در مناطق آتشفشانی رخ می دهد و روی سنگ های آتشفشانی در نزدیکی دریچه های خروج دود (فومارول) ایجاد می شود. بلورها مستقیماً از حالت گازی رسوب می کنند و به دلیل اینکه به راحتی در آب حل می شوند، عمر کوتاهی دارند.

نشادر درصنایع الکترونیک به عنوان حکاکی کننده در ساخت مدارهای چاپی و کمک به لحیم کاری است.فاده می گردد. کلرید آمونیوم در کشاورزی به عنوان یک منبع ازت در کود است.فاده می شود که بیشتر برای برنج ، گندم و حبوبات است.فاده می شود . کلرور آمونیوم در دامپزشکی برای پیشگیری از سنگ های ادراری در بز ، گاو و گوسفند است.فاده می شود . کلرید آمونیوم در صنعت نساجی و چرم در رنگرزی است.فاده می شود ، برنزه چاپ پارچه و پنبه به درخشش . از NHCl در آبکاری است.فاده می شود . کلرید آمونیوم وقتی با آهک هیدرات (کربنات کلسیم) مخلوط کنیم، گاز آمونیاک تشکیل می شود . کلرید آمونیوم به عنوان شار(فلاکس) در تهیه فلزات به قلع پوشش داده شده است. . از نشادر برای آتش بازی و ساختن مواد منفجره است.فاده می شود . در درمان آلکالوز متابولیک از کلریدآمونیوم بعنوان یک عامل اسیدی سیستمیک است.فاده می شود . کلرید آمونیوم را در مواد شوینده ظرفشویی وبهداشتی و آرایشی (شامپو ، رنگ مو وسفید کننده )می توان پیدا کرد . بیشترین است.فاده از کلریدآمونیوم در باتری های سلول خشک بعنوان الکترولیت می باشد نشادر به عنوان یک عامل پخت در چسب های پایه فرمالدهید .



( تولید و ساخت ) های دیگر