فروش آمونیوم کلراید - نشادر در چهاردانگه

Ammonium chloride-1
Ammonium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه را به بازار مبلمان می شناسند اما حقیقت چیز دیگری است.. اگر به این بازار مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که جدای از مبلمان، صنایع چوب و کابینت سازی نیز در این شهرک رونق فراوانی دارد. در واقع یکی از بزرگترین نمایشگاه های فروش کابینت نیز به شمار می رود.

منطقه چهاردانگه عبارت است. از شهرک حسین آباد، شهرک مطهری، افشین، بهشتی، چهاردانگه، قدس، ناصریه، گلشهر، ماهشهر ،پشمبافی و حسن‌آباد لقمانی. در سال ۸ خورشیدی روستاهای پلائین، عباس‌آباد، مرادآباد، ولی‌آباد، جعفرآباد جنگل، دینارآباد از دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه منتزع شده و به دهستان خلازیر بخش مرکزی شهرستان ری پیوستند.

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.


نشادر، اولین بار در سال پس از میلاد مسیح در چین کشف شد. در زمان گذشته، نشادر از دو منبع دریچه های آتش سوزی زیرزمینی در آسیای مرکزی و کفپوش های آتشفشان کوه تفتان در جنوب شرقی ایران، تامین می شد. در واقع، کلمه آمونیوم کلرید یا نشادر در چندین زبان آسیایی از عبارت ایرانی anosh adur (آتش جاویدان)، که اشاره ای به آتش سوزی های زیرزمینی دارد، مشتق شده است..

ذکر این نکته حائز اهمیت است. که به دلیل خاصیت اسیدی آمونیوم کلراید، است.فاده از آن به عنوان کود فقط برای خاک هایی که شور یا قلیایی هستند مجاز بوده و فراموش کردن این نکته و است.فاده نامناسب از آن می تواند به خاک آسیب رسانده، موجب اسیدی شدن آن و از بین رفتن محصولات زراعی شود.

تمامی محصولات تماد کالا از جمله آمونیوم کلرید (نشادر) با کیفیت تضمینی ارائه می شود، تضمین کیفیت تماد کالا به این صورت است. که درصورت ارائه برگه آنالیز توسط مشتری و مغایرت با مشخصات ماده تمامی ماده پس گرفته می‌شود، در نتیجه هیج نگرانی درخصوص تضمین کیفیت، برای مشتریان عزیز، نباید وجود داشته باشد.



( فروش ) های دیگر