فروش آنالایزر شیر در جنوب تهران

Milk analyzer-1
Milk analyzer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از محله های جنوبی تهران که در منطقه قرار گرفته و از سال تاسیس شده ولی پیش از این بیشتر به عنوان نهم آبان شناخته می شده است.. علت نام گذاری این محله به عنوان آبان تولد فرزند محمد رضا پهلوی بوده ولی این محله پس از روز دانشجو نامگذاری شده است.. بسیاری از افراد این محله را به عنوان اولین بخشی از تهران قلمداد می کنند که قابلیت است.فاده از گاز طبیعی را برای ساکنین فراهم آورد.

افسریه را می توان یکی از امن‌ترین محلات منطقه ۵ دانست. این محله از قدیم الایام دارای چندین پادگان نظامی مختلف بوده و به همین علت افسریه نامیده شده است.، علاوه بر این کلانتری ۵ تهران بزرگ نیز برای تامین امنیت مردم در این محله قرار گرفته است..

از مهم ترین محله های تهران که در شرق نازی آباد قرار گرفته و به عنوان یکی از مناطقی قلمداد می‌شود که سرعت پیشرفت آن بسیار بیشتر از دیگر محله ها بوده است.. بر اساس داده های شهرسازی تا سال این منطقه بخشی از تهران نبوده و بیشتر به عنوان اراضی کشاورزی و بخشی از روستای علی آباد شناخته می شده است.. این منطقه که در کنار کارخانه چیت سازی و روغن نباتی قو ساخته شده است. برای اسکان کارگران و کارمندان این دو کارخانه راه اندازی شد ولی امروزه کاربرد شهرنشینی متفاوتی را در بر دارد. این منطقه در کنار دو اتوبان رجایی و بعثت قرار گرفته و فرایند ساخت آن از سال آغاز شده است.. امروزه این محله به دلیل بافت سنتی و ساختار مذهبی آن شناخته می شود و در مراسم دینی و به عنوان یکی از مراکز اصلی تلقی می شود.


دستگاه اتوانالایزر شیر ، میلکواسکن ، انالایزر شیر و انالایزر تقلبات شیر جهت اندازه گیری پروتیین و چربی و آب افزوده شده و SNF و غیره به کار میرود . اتوانالایزر شیر قابلیت کشف تقلبات شیر را در برخی مدلها دارا می باشد.لاکتواستار یه همان لاکتواستار ژربر نیز آنالیز شیر را انجام میدهد .

آن را ببندید و در یک سبد کره (قفسه) قرار دهید و سپس مواد را با است.فاده از یک شیکر خوب مخلوط کنید و سپس کره های متر را به صورت متقارن در یک سانتریفیوژ در دور در دقیقه به مدت تا دقیقه قرار دهید و پس از دوره فوق با است.فاده از کلید Butyrometer می تواند درصد چربی در نمونه.

فروش آنالایزر شیر پارامتره ژربر FUNK GERBER ارزانترین قیمت آنالایزر شیر را از ما بخواهید . جهت خرید آنالایزر شیر با ما تماس بگیرید . آنالایزر شیر ژربر از پیشرفته ترین و بهترین تولیدات کمپانی ژربر آلمان است. که توسط گروه بازرگانی رایان به فروش می رسد . شما با است.فاده از آنالایزر شیر هفت پارامتره FUNK GERBER به راحتی میتوانید محصولات خود را با دقت آنالیز نمایید . آنالایزر شیر ژربر قادر به اندازه گیری موارد زیر می باشد : FAT چربی : - % PROTEIN پروتئین : - % LACTOSE لاکتوز : - % SNF ماده خشک : - % MINERAL مواد معدنی : -. % آب اضافه شده و دانسیته ( Density ) ** دقت اجرای تست ها . % می باشد ** - رایان شیمی پارس به عنوان نماینده ژربر در ایران امادگی خود را جهت فروش لاکتواستار یا آنالایزر شیر با کیفیت و قیمت بسیار مناسب اعلام می دارد . لازم به ذکر است. که این محصول دارای سال ضمانت نامه و ده سال خدمات پس از فروش می باشد . رایان شیمی پارس از شما که در تمام این سالها در کنار ما بوده اید سپاسگذاریم در شبکه های اجتماعی همراه ما باشید https://www.instagram.com/rspgroupco/ https://t.me/Rayanshimipars



( فروش ) های دیگر